درب مدرن 09121404930 درب مدرن 09121404930 .

درب مدرن 09121404930

حفاظ شاخ گوزنی در انزلی

حفاظ شاخ گوزنی در انزلی 

با توجه به اینکه تولید کننده معتبری در انزلی وجود ندارد ، فروشندگان حفاظ شاخ گوزنی کلیه محصولات خود را از شهر تهران تهیه میکنند. قطعا اگر شما به دنبال خرید حفاظ شاخ گوزنی درجه یک هستید میتوانید با قیمت بسیار مناسب حفاظ شاخ گوزنی خود را از تولید کننده معتبر در تهران خریداری کنید . 

قیمت حفاظ شاخ گوزنی

برای این که بتوانید قیمت حفاظ شاخ گوزنی را به درستی کشف کنید احتیاج است که به برخی از عوامل دقت کنید . مهم ترین موردی که باید در قیمت حفاظ شاخ گوزنی به آن توجه داشته باشید بررسی وزن هر متر حفاظ شاخ گوزنی است . قیمت حفاظ شاخ گوزنی در انزلی با قیمت حفاظ شاخ گوزنی در تهران نباید فرق داشته باشد . اگر شما از تولید کننده نرده حفاظ شاخ گوزنی یا نماینده رسمی تولید کننده حفاظ شاخ گوزنی خرید کنید قطعا میتوانید بهترین نوع از نرده حفاظ را با توجه به هزینه ای که برای این کار در نظر گرفته اید تهیه کنید. در سال 1399 قیمت میلگرد و مواد اولیه به شدت تغییر پیدا کرد و این افزایش 300 درصدی قیمت میلگرد سبب شد تا برخی از فروشندگان حفاظ شاخ گوزنی از وزن نرده حفاظ ها کم کنند. به خاطر داشته باشید که قیمکت هر کیلو میلگرد بالغ بر 11500 تومان است . 

اگر شما به عنوان مثال میخواهید حفاظ شاخ گوزنی با ارتفاع 100 سانت خرید کنید حتما میبایست وزن حفاظ شاخ گوزنی را سوال کرده و در فاکتور قید کنید. سابق بر این تراکم میتوانست معیار تشخیص باشد ولی امروز حفاظ شاخ گوزنی با ارتفاع 120 سانت و تراکم 12 وجود دارد که 24 کیلو وزن دارد . این در صورتی است که حفاظ شاخ گوزنی با ارتفاع 120 سانت با کمترین میزان تراکم نباید از 28 کیلو کمتر باشد . این تفاوت قیمت 4 کیلو میشود رقمی در حدود 50 هزار تومان . بنا بر این امروز دیگر سایز میلگرد و تراکم معیار های مناسبی برای خرید حفاظ شاخ گوزنی نیستند. 

گروه تولیدی حفاظ ثامن به صورت تخصصی انواع نرده حفاظ شاخ گوزنی را برالی تمام نقاط ایران ارسال میکند. حفاظ شاخ گوزنی در انزلی ، رشت ، و سایر نقاط استان گیلان در محدوده فعالیت کارخانه بوده و به راحتی میتوانید از خدمات  مشاوره ، اندازه گیری رایگان استفاده کنید .

برای خرید اینترنتی حفاظ شاخ گوزنی کافی است با شماره تلف های 09121351284 و یل شماره تلفن 09123403540 تماس گرفته تا در اسرع وقت پیگیری درخواست شما باشند. 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۴۰:۰۰ توسط:ناصر صادقی موضوع: نظرات (0)

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

از مهم ترین مواردی که امروز بسیار در امنیت ساختمان تاثیر دارد ،نصب نرده حفاظ روی دیوار با نام تجاری حفاظ شاخ گوزنی است . حفاظ شاخ گوزنی در ابعاد 2 متر و در ارتفاع های مختلف تولید میشود . از عوامل تاثیر گذار در مورد امنیت حفاظ شاخ گوزنی داشتن عرض مناسب با ارتفاع است . 

بسیاری از خریدارن حفاظ شاه گوزنی تصور میکنند که حفاظ شاخ گوزنی ، استاندارد خاصی دارد در صورتی که این محصول مانند بسیاری از کارهای آهنگری که هنر دست است دارای استاندارد خاصی نیست . مشاوران حفاظ شاخ گوزنی ، دقیقا استاندارد و ارتفاع حفاظ را مشخص میکند. البته این استاندارد را در مرحله آخر خریدار مشخص میکند. 

انواع مختلفی از حفاظ شاخ گوزنی وجود دارد که ما در این مقاله به آنها اشاره گذار خواهیم کرد . حفاظ شاخ گوزنی که با نام های نرده نرده شاخ گوزنی ،شاخ گوزنی، شاخ گوزنی دیوار ،محافظ شاخ گوزنی ،دزد گیر شاخ گوزنی نیز شناخته میشود . شکل حفاظ شاخ گوزنی در اصل از 5 ردیف شکل گرفته است . تنها استانداردی که در حفاظ شاخ گوزنی میتوان مطرح کرد همان تعداد ردیف های حفاظ شاخ گوزنی است . 

حفاظ شاخ گوزنی درجه 2 نخرید ؟

 حفاظ شاخ گوزنی که در بازار وجود دارد با نام درجه 2 استاندارد ندارد. چنانچه حفاظ شاخ گوزنی از 5 ردیف کمتر باشد حتما از معیار و اساندارد خارج شده است و نمیتواند به عنوان یک دزد گیر روی دیوار به صورت مناسب از آن استفاده کرد . حفاظ شاخ گوزنی درجه 2 که در بازار وجود دارد از 3 ردیف تشکیل شده است . این سبب میشود که عرض محصول حفاظ شاخ گوزنی کم شده و ایمنی لازم را نداشته باشد . بنا بر این اگر شما از این نوع محصول خریداری کنید حتما در آینده نزدیک پشیمان خواهید شد . 

رقابتی بودن حفاظ شاخ گوزنی سبب شده تا محصولی با نام حفاظ شاخ گوزنی درجه 2 تولید شود. متاسفانه سود جویان بعد از افزایش قیمت میلگرد و مواد اولیه به سرعت دست به کم کردن وزن و استفاده از مواد بی کیفیت در تولید حفاظ شاخ گوزنی کرده اند که خریدار تا مدتی متوجه این امر نخواهد شد. همان طور که حفاظ شاخ گوزنی درجه یک  2 سال زمان برد که جایگزین محصولات دیگر مانند حفاظ نیزار شود ، خراب بودن و نا ایمن بودن این نوع از حفاظ شاخ گوزنی درجه 2 هم زمان میبرد . 

برای درک عدم کیفیت نیاز به کارشناسی بسیار عالی نیسن ، نوع رنگ و نقاطی که جوش کاری شده اند را با یک بازدید چشمی با دقت بررسی کنید و با یک کلید و یا نوک فلزی مانند چاقو ضخامت رنگ را امتحان کنید . برای تست جوش هم نیاز است  با یک پیچ گوشتی نقطه جوشکاری شده را فشار داده و در صورتی که رنگ با قطعات گل مانند از روی جوش کنده شد متوجه خواهید شد که این نوع حفاظ درج 2 بوده و کیفیت لازم را ندارد. 

در مقالات بعد سعی خواهیم کرد تا بیشتر شما را با انواع نرده حفاظ شاخ گوزنی آشنا کنیم . نرده هایی مانند حفاظ بوته ای ، حفاظ نیزار ، حفاظ شاخ گوزنی ویژه شرکتی ، حفاظ لیلیوم ، حفاظ نخل مرداب ، حفاظ کلاسیک مدل پروانه که همگی زیر مجموعه های حفاظ شاخ گوزنی هستد . 

 


برچسب: نرده شاخ گوزنی،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ شهریور ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۲۷:۱۱ توسط:ناصر صادقی موضوع: نظرات (0)

حفاظ شاخ گوزنی در دماوند

حفاظ شاخ گوزنی در دماوند

با تاوجه به این که منطقه دماوند در یکی از بهترین مناطق از نظر شرایط جوی نزدیک تهران است و باغ ها و ویلا های بسیار زیبائی در این منطقه وجود دارند متاسفانه شضاید به دلیل عدم آگاهی یا نبود فروشندگان معتبر در این منطقه سبب شده است که استفاده از نرده حفاظ آبشاری و نرده حفاظ شاخ گوزنی با کیفیت پائین و درجه 2 در این منطقه گسترش یابد . در این مقاله ما سعی میکنیم تا با بررسی انواع حفاظ شاخ گوزنی در دماوند با نام های تجاری حفاظ نخل مرداب ، حفاظ لیلیوم ، حفاظ نیزار ، حفاظ بوته ای و حفاظ شاخ گوزنی ویژه شرکتی که همگی این محصولات با جوش co2 و رنگ های الکترو استاتیک تولید میشوند آشنا کنیم 

 

 

حفاظ شاخ گوزنی در ماوند مدل نخل مرداب :به جرات میتوان گفت که برترین مدل از نسل نرده حفاظ شاخ گوزنی که هم از نظر امنیت و هم ظاهر زیبا طراحی کاملی دارد این حفاظ است . حفاظ نخل مرداب در دماوند در ویلا های خاص و به ندرت دیده میشود . و این در حالی است که قیمت نرده حفاظ روی دیوار (نخل مرداب ) مساوی قیمت نرده حفاظ آبشاری و یا همان نرده حفاظ نیزه ای است . حفاظ نخل مرداب بیشتر در 3 سایز 80 ، 100 و 120 سانت تولید میشود . تمایل خریداران بیشتر به ارتفاع 100 سانتی متر است . حفاظ نخل مرداب بهترین عرض را در بین نرده حفاظ ها دارد .

 

 

همان گونه که در تصاویر بالا میبینید ، حفاظ نخل مرداب طراحی دارای طراحی فوق العاده زیبائی است که در رنگ های مختلف قابل تولید است . این نوع از نرده حفاظ به دلیل دارا بودن غنچه های 8 پر مانند که از پائین تا قسمت بالای حفاظ پوشیده شده است  ،امنیت فوق العاده ای را برای این نوع از نرده حفاظ ایجاد کرده است .

 انواع مختلفی از نرده حفاظ روی دیوار در دماوند بر روی دیوار نصب شده است . نرده حفاظ شاخ گوزنی در دماوند میتواند با رنگ درب ویلا ست باشد. درب ویلایی در کرج بسیار زیبا با حفاظ شاخ گوزنی خواهد بود .

 

حفاظ شاخ گوزنی مدل نخل مرداب برترین حفاظ در سال 98 است که توانسته است جایگاه خاصی در میان خریداران برای خود اختصاص دهد . حفاظ نخل مرداب مختص مکان های زیبا و در معرض دید است . این حفاظ نه تنها بار اضافی روی نمای ساختمان ندارد بلکه با انتخاب صحیح رنگ و ارتفاع هم محافظ ساختمان و هم دکور اسیونی زیبا برای ساختمان شما باشد .

حفاظ شاخ گوزنی دماوند مدل لیلیوم 

یکی دیگر از نرده حفاظ های نسل جدیدحفاظ شاخ گوزنی در ماوند ، حفاظ لیلیوم است . حفاظ لیلیوم همان طور که از نامش پیدا است حفاظی بر گرفته از طبیعت و از گلی به نام لیلیوم است . در طراحی این محصول از غنچه های طلائی شکل لیلیوم استفاده شده است ، که به صورت یک چهار پر خمیده به عقب با یک پیکان تیز در وسط هر غنچه از میلگرد استفاده شده است .در هر متر 3 دسته گل با ترکیبی از 4 ردیف غنچه طلائی شکل استفاده شده است . بودند افرادی که در سفارشات شاخ گوزنی خواستار طلائی کردن نوک پیکان ها بودند ، حفاظ لیلیوم این قابلیت را دارد که قسمت بالائی غنچه ها را به وسیله پلی استر های طلائی ، مسی رنگ آمیزی کرد . رنگ زمینه معمولا مشکی یا سفید است که البته با توجه به سلیقه مشتری تغییر میکند . 

انواع مختلفی از حفاظ شاخ گوزنی در دماوند تولید و نصب شده است . حفاظ شاخ گوزنی با جوش co2 و رنگ الکترو استاتیک بهترین نوع نرده حفاظ شاخ گوزنی است که میتوان برای یک نرده روی دیوار نصب کرد . حفاظ شاخ گوزنی با رنگ الکترو استاتیک هیچ محدودیتی در رنگ ندارد . خیلی از افراد تصور میکنند که رنگ حفاظ شاخ گوزنی فقط سفید و سیاه میتواند باسد. در رنگ کوره ای این مورد صادق نیست و هر نوع نگی که خریدار نیاز دارد میتواند سفارش دهد. نرده حفاظ شاخ گوزنی و درب پارکینگ ویلایی هم میتوانند با هم ست باشند. 

 

 

در نصب حفاظ مدل لیلیوم  با توجه به این که در قواره های یک متری تولید میشود، هم از قسمت پایین و هم از کنار به هم متصل میشود یکی از مقاوم ترین نرده حفاظ های روی دیوار است . برای کسب اطلاعات بیشتر مکیتوانید با شماره تلفن های 09124403540  - 09121351284 

021-56586757  تماس حاصل نمائید . بازدید و مشاوره برای منطقه دماوند به صورت رایگان انجام میشود . 

 

 


برچسب: حفاظ شاخ گوزنی در دماوند،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ شهریور ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۰۶:۵۳ توسط:ناصر صادقی موضوع: نظرات (0)

حفاظ شاخ گوزنی و اهمیت آن

حفاظ شاخ گوزنی و اهمیت آن  در هنگام خرید ؛ برای شروع باید به ابتدا برگردیم زمانی که میخواهیم یک محافظ فلزی برای در امان ماندن از سرقت برای محل زندگی و یا کار خود انتخاب کنیم . بله امروزه دیگر باید به این مقوله به نگاه جدی نگریست این امکان که شرایط اقتصادی و اوضاع کسب و کار منجر به بیکاری تعداد زیادی از افراد شده است و این از نظر اجتماعی یک آسیب بزرگ محسوب میشود ،آن وقت حتما در انتخاب نرده حفاظ فلزی روی دیوار که اولین بخش از امنیت ساختمان است دقت بیشتری خواهیم کرد در این وبلاگ سعی میکنیم به تدریج شما را با انواع مختلف نرده حفاظ ساختمان و تولید کنندگان حفاظ شاخ گوزنی و نحوه ساخت این نوع حفاظ ساختمان آشنا کنیم .ابتداباید آگاه باشیم که از  خرید نرده حفاظ روی دیوار و این که ما از انتخاب و صرف هزینه به دنبال چه چیزی هستیم و از یک نرده فلزی روی دیوار چه توقعی داریم .در برخی از مواقع ما با یک خریدار مواجه میشویم که به دنبال یک نوع سیم خاردار برای روی دیوار باغ یا محل چهار دیوار شده است و معمولا تفکر هم این است که یک مانع برای عدم ورود سارقان و معتادان ایجاد شود . که با توجه به کرایه حمل و نقل و بار گیری و نصب همان سیم خاردار تقریبا با نصب حفاظ شاخ گوزنی و کرایه های جابه جایی حفاظ روی دیوار برابر است .البته فقط فرق حفاظ روی دیوار از نوع سیم خارداری وحفاظ شاخ گوزنی در قیمت نوع حفاظ است ولا غیر . اگر مرور زمان را هم در نظر بگیریم متوجه میشویم که صد در صد حفاظ شاخ گوزنی یا حفاظ بو ته خاری از سیم خار دار بهتر و مقرون به صرفه است چرا که ما برای هزینه های هر دو مورد یعنی کشیدن سیم خار دار و نصب حفاظ شاخ گوزنی در لواسان باید هزینه های یکسانی را صرف کنیم بنابر این با توجه به اختلاف کم قیمت سیم خار گونه و سیم خوار دار با حفاظ شاخ گوزنی تراکم ۸  که کمترین تراکم در حفاط روی دیوار است متوجه میشویم که سیم خار داری کم ترین امنیت و مقاومت  است ، بنا براین از این استفاده نوع محافظ دیوار  و ساخت یک نرده حفاظ روی دیوار از نوع سیم خاردار مقاوم تنها یک اشتباه محاسبات بیش نیست و حتما در مدت زمانی که صاحب ملک تصمیم به ساخت این نوع از  حصار روی دیوار کرده تنها به تفاوت قیمت دقت کرده که این در روی کاغذ در اول کار کم است که با توجه به پیشرفت فیزیکی کار این اختلاف بروز کرده و لیکن این آشکار شدن قیمت دیگر فایده ندارد . از سیم های خاردار در باغ های با میوه کم ارزش و محیط های بومی یا چهار دیوار های متروکه و پادگان ها استفاده میشود . البته در شرایط جدید این رویه رو به تغیر است 

حفاظ شاخ گوزنی لواسان

حفاظ شاخ گوزنی در لواسان و شمیرانات : در این مدت زمان که من ناصر صادقی در این شغل مشغول به کار بوده ام و ساخت حفاظ برای مناطق بسیار امنیتی مانند منزل کار دار ایران در کربلا و حفاظ شاخ گوزنی قم بیمارستان ۱۷۰۰ متری شاخ گوزنی با ارتفاع ۸۰ و تراکم ۱۰، ساخت حفاظ لیلیوم برای فرمانداری کرمانشاه ، تولید حفاظ نوشهر به متراژ ۲۵۰۰  و نصب آن در منطقه ریاست جمهوری سی سنگان ،و نصب اولین حفاظ شاخ گوزنی لواسان از مدل نیزار در لواسان بزرگ و منطقه صحرای نارون با این ترین و که عرض کردم در زمان نصب حفاظ شاخ گوزنی در لواسان منزل جناب آقای نوروزی چون خودم در منطقه بودم متوجه شدم که جمعا دو نفر در منطقه کار آهنگری انجام میدهند که برای اینکه بتوانند کار را خودشان انجام دهند پیشنهاد ساخت حفاظ سرنیزه ای را داده بودند که خوشبختانه صاحب منزل با درایت خود و رجوع به اینترنت برای مشاوره و استعلام قیمت حفاظ شاخ گوزنی ار مدل نیزار خوششان آمده و با مشورتی که با خانواده داشتند حفاظ نیزار را انتخاب کرده و بعد از نصب حفاظ شاخگوزنی مدل نیزار ( حفاظ شاخ گوزنی نی زار لواسان ) به یک هار مونی زیبا دست پیدا کردند به طوری که این ساختمان به مدت یک ماه روی بیلیورد بهترین ساختمان لواسان انتخاب شد . 

حفاظ شاخ گوزنی در لواسان با توجه به این که این منطقه یک محیط کاملا بومی است .  افراد خاصی در این منطقه زندگی میکنند که جلب رضایت آنها کار کاملا مشکلی است ، این تجربه فروشنده ای است که شاید حدود ۱۰ سال در این منطقه حفاظ شاخ گوزنی و نرده حفاظ روی دیوار میفروخته است .

 



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ شهریور ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۰۶:۵۲ توسط:ناصر صادقی موضوع: نظرات (0)

حفاظ شاخ گوزنی و امنیت ساختمان

حفاظ شاخ گوزنی و امنیت ساختمان :

حفاظ شاخ گوزنی و چگونگی جلوگیری ورود سارقان به ساختمان ومنازل و خانه های ما که همواره محل امن در دنیای ما است . و هرگز تصور این که این حریم امن ما توسط مهاجم یا سارقان به خطر بیافتد بسیا درد ناک و استرس زا است .باید همیشه بدانیم که غریبه هاو سارقان حتما در نگاه های ساده ممکن است به دنبال راهی برای پیدا کردن و ورود ساده به منزلش شما باشند. زمانی که سارق ناچار میشود همه ابعاد و زوایای مختلف جهت ورود به منزل را جهت سرقت اموال شما را با پیدا کردن نقاط ضعف ساختمان شما ببیند . اولین کاری که یک سارق انجام میدهد بررسی دیوار دور ساختمان است و کافی است که بتواند یک روزنه ای نفوذی از سمت دیوار به داخل محوطه پیدا کند تا بتواند با استفاده از این نقطه ضعف وارد محوطه ساختمان شده و سپس هدف خود را دنبال کند . با توجه به توضیحات داده شده بهترین راه حل برای امنیت ایجاد یک حفاظ بر روی دیوار است ‌. اگر نگاهی گذرا به این بحث داشته باشیم ابتدا افراد در یک مقطع با ایجاد شاخه فلزی مانند بوته تو در تو و شکسته شده و گذاشتن این مانع با نام حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ بوته ای بر روی دیوار این پوشش را ایجاد کنند حفاظ شاخ گوزنی و امنیت ساختمان امروزه به طور مستقیم در ارتباط هستند . 


بعد از این مرحله دوره استفاده از تکنولوژی و حفاظ شاخ گوزنی با هم آغاز شد . و در این دوران با استفاده از فنس ها و میله های به هم بافته شده یک حصار تیز و غیر قابل نفوذ مانند بوته های در هم پیچیده شده کردند که همانند بوته های شکسته و تیز و برآن عمل میکردند ‌. اما در دوران صنعتی این پایان کار نبود بعد از ایجاد ابزار برش سارقان به سادگی مفتول ها را میبردند و راه نفوذ به سادگی ایجاد میشد . با طراحی ساده با ضخیم کردن میله ها و تیز کردن نوک نرده حفاظ روی دیوار آنها این مشکل را حل شده دانستند غافل از این که این نوع حفاظ ها هم با توجه به ساده بودن و نبود ابزار خمکاری و طراحی قابل دسترس تر شده بودند . در قبل از ورود به دوره سوم انقلاب صنعتی طراحان با الهام گرفتن از نرده حفاظ های قبلی مانند تیز بودن ، در هم پیچیده بودن دست به طراحی جالبی زدند و آن ترکیب آن حفاظ های قبلی با طبیعت پیرامون انسان بود ؛ این ترکیب استفاده از ابزار دفاعی حیوانات درد برابر هم مانند گوزن که شاخ های محکم و در هم پیچیده شده و الهام از گل های بوته ای زیبا که برای محافظت در ارتفاع بسیار خار های تیز و برنده داشتند به طوری که نه میشود به این خوار ها به عنوان کمک گرفتن دست زد و در هم پیچیدگی آن بو ته ها بود ؛ این گونه شد که نرده حفاظ های با نام حفاظ شاخ گوزنی و نرده حفاظ بوته ای و حتی نرده حفاظ نیزار طراحی و روانه بازار شد . با توجه به نوع فلز سخت به کار رفته شده و استفاده از تکه های تیز و برآن میلگرد که همانند خار عمل میکنند و در هم پیچیدن این میله ها امنیت روی دیوار را به طور کامل ایجاد کردند ‌. در حفاظ شاخ گوزنی همان طور که گفته شد از میله های فلزی به جای شاخ گوزن و شکل ان استفاده شد که حفاظ شاخ گوزنی بعد از ارائه به بازار در مدت کوتاهی بخش عمده از بازار نرده روی دیوار را به خود اختصاص داد ‌‌. حفاظ شاخ گوزنی ایراداتی داشت که از آن جمله به ساده و عدم طراحی حرفه ای جهت پوشاندن نقاط ضعف دیوار ، پر گردن حفاظ شاخ گوزنی با میله های تیز و تکرار متوالی آن منظره زیبا را نداشت ؛ با توجه به این مشکل از نرده حفاظ طراحان به قسمت دوم از بخش حفاظ روی دیوار که شکل زیبا تر و به روز تر بود روی آورده و با طراحی و رفع مشکلات حفاظ شاخ گوزنی ؛حفاظ بوته ای که زیبایی و نظم مخصوص و پیچیده گی بوته را دارا بود را روانه بازار کردند که این گونه از حفاظ هم با توجه به شکل مناسب استفاده از پیچ های بوته ای شکل ، تقسیم و طراحی خار های تیز و برآن که بسیار بر امنیت افزود سریع جای حفاظ شاخ گوزنی را گرفت ؛ چرا که هم زیبا و هم نصبت به حفاظ شاخ گوزنی امنیت بهتری داشت و از نظر به روز بودن هم حفاظی زیبا و شیک بود ‌ قیمت حفاظ بوته ای با قیمت حفاظ شاخ گوزنی زیاد نبود و این کم بودن فاصله بین این دو گونه نرده حفاظ سبب میشد که خریداران بیشتر برای سفارش و تولید حفاظ شاخ گوزنی بوته ای روی اورده و حفاظ شاخ گوزنی با کمی افت به یک حفاظ برای دیوار های باغ های میوه و یا حفاظ برای اماکنی مانند پارکینگ یا دامپروری ها تبدیل شد ‌. حفاظ بوته ای هم با توجه به شکل مختلف بوته های موجود در بازار تولید میشد که سبب شد تنوع در این نوع حفاظ باز دارنده روی دیوار بیشتر شده و خریداران بتوانند به سادگی از تنوع حفاظ شاخ گوزنی بوته ای یک مدل را با توجه به قیمت حفاظ شاخ گوزنی و نمای ان با ساختمان مورد نظر انتخاب راحت تری داشته باشند . در ضمن نصب نرده حفاظ شاخ گوزنی و بوته ای نصبت به سایر حفاظ ها ساده و راحت بود و این سادگی به معنای نصب حفاظ شاخ گوزنی و نصب حفاظ بوته ای با کیفیت پایین نیست بلکه به دلیل طراحی اولیه و ایجاد محل نصب و تفکرات اولیه نصب حفاظ شاخ گوزنی و نرده حفاظ های زیبا را راحت کرده و این نوع نصب مورد قبول اکثر خریداران است .
در سال 1397 با توجه به رشد فزاینده قیمت فلزات و رنگهای مرغوب گروه صنعتی حفاظ برتر همیشه سعی دارد تا با به روز نگه داشتن؛ قیمت حفاظ شاخ گوزنی ،حفاظ بوته ای ، قیمت به روز این گونه از حفاظ های دیوار را برای مشتریان و خریداران تا حد امکان مناسب نگه داشته و قیمت به روز حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ بوته ای را در کانال های تلگرامی به اطلاع شما برساند. گروه تحقیقاتی حفاظ برتر سعی دارد تابتواندبا دادن مشاوره صحیح شما را از استفاده به روز و مشاوره بهترین حفاظ ها با قیمت های آنلاین کمک کرده تا شما بتوانید با قیمت مناسب از حفاظ های موجود استفاده کنید و این شعار گروه حفاظ برتر است ..استفاده از بهترین حفاظ با توجه به نما و سلیقه شما و قیمت مناسب حفاظ شاخ گوزنی ،حفاظ بوته ای یا حفاظ لیلوم،حفاظ نیزار و انواع حفاظ های روی دیوار است .

 

hefazbartar.com
به عنوان مشاور امنیت داخل و خارج ساختمان با طراحی و بستن راه های نفوذ با طراحی های زیبا در خدمت شما است.
09122403540 شماره مستقیم مدیر فروش
 



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ شهریور ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۰۶:۵۲ توسط:ناصر صادقی موضوع: نظرات (0)

گل نرده و فرفورژه در اهواز بیاتیان 09166435062 با حفاظ شاخ گوزنی

فروش حفاظ شاخ گوزنی با مشاورره رایگان در اهواز 09166435062 بیاتیان . فروش و نصب همراه مشاوره رایگان حفاظ در اهواز 

 

چرا حفاظ شاخ گوزنی در بازار به این سرعت رشد کرد . دلیل این سوال را اگر کمی دقت کنید به سادگی میتوانید بیابید . مدت ها بود که حفاظ روی دیوار ها از نوع ساده و با خم و ورق بود . این حفاظ چیزی جز دستگیره و راهنما برای سارقان نبود . ضمن اینکه نصب حفاظ های ساده دزدان را ترغیب به ورود به منازل دارای حفاظ ساده بود میکرد . بعد از اینکه منازل این گونه افراد که هزینه زیادی صرف حفاظ کرده بودند و از نصب دوربین هم فایده ای حاصل نشده بود و خسته از دزدی های مکرر با مواجه شدن با حفاظ شاخ گوزنی و نصب آن و مشاهده حفاظ شاخ گوزنی با آن همه قطعه برنده به این نتیجه رسیدند که از حفاظ شاخ گوزنی استفاده کنند . در شهر هائی همانند اهواز که بیشتر بر روی ارتفاع تکیه دارند حفاظ شاخ گوزنی با ارتفاع 90سانت بسیار عالی و پر فروش ترین حفاظ شاخ گوزنی در اهواز همین ارتفاع است . برای  خریداران با اطمینان بالا ارتفاع حفاظ شاخ گوزنی در اهواز را ارتفاع 120سانت پیشنهاد میکنیم . در اهواز با توجه به عریض نبودن در پوش روی دیوار یا عدم وجود در پوش عرض حفاظ شاخ گوزنی یا حفاظ بوته ای معمولا بین 50سانت تا 55سانت پیشنهاد میشود . ارتفاع هم همان طور که قبلا گفته شد از بین 90تا120یک ارتفاع مناسب است . البته کامل مشخص است که در اهواز و کلیه دیوار ها با هر ارتفاعی حفاظ شاخ گوزنی یا بوته ای با ارتفاع 120سانت مناسب است . ارتفاع 90 سانت هم با تراکم بالا برای سایر قسمت ها مخصوصا ساختمان های نو ساز میتواند انتخاب خوبی باشد . رشد حفاظ شاخ گوزنی در این نهفته است که این حفاظ روی دیوار را کاملا می پوشاند و ارتفاع مناسبی هم دارد .بیشتر دزدان و مهاجمان ساختمانی که به دزدان گربه رو یا سارقان سایه معروف هستند با استفاده از دیوار خود را به داخل ساختمان می رسانند به این دلیل دزدان گربه رو خوانده میشوند . در طراحی حفاظ شاخ گوزنی اهواز  و حفاظ بوته ای در اهواز  عرض مناسب و ارتفاع مناسب را هم لحاظ کرده اند به صورتی که دیگر دسترسی دزدان و سارقان به روی دیوار عملا غیر ممکن شده است و با پریدن و گرفتن از دیوار دیگر نمیتوانند از روی دیوار عبور کنند . در بحث ارتفاع هم پریدن و عبور از حفاظ شاخ گوزنی تولید شده در اهواز کاری غیر از خود کشی یا حماقت محض نیست . نصب حفاظ شاخ گوزنی در اهواز :

فروشگاه بیاتیان بعد از اینکه مشاوره و بازدید رایگان خود را در اهواز و شهر های نزدیک اهواز ارائه داد و خریدار به جمع بندی نهایی رسید با بازدید های انجام شده بسته به نوع دیوار ، دیوار بتونی و دیوار دارای فلاشینگ نصابان خود را با آمادگی قبلی به محل اعزام و تا آخرین مرحله که لکه گیری و مقاوم سازی است شما را همراهی خواهند کرد . در مبحث نصب همین نکته بس که تا اکنون که بیش از 7  سال از شروع فروش و نصب حفاظ میگذرد تا کنون هیچ گونه شکایتی از خریداران حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ بوته ای در اهواز به دفتر مرکزی اهواز ارسال نشده است . حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ بوته ای در اهواز از محبوبیت بهتری نصبت به حفاظ نیزار یا حفاظ لیلیوم دارند و دلیل آن قیمت حفاظ شاخ گوزنی است که نصبت به قیمت حفاظ شاخ گوزنی بوته ای یا قیمت حفاظ نیزار در اهواز مناسب تر و نوع مقاومت و پوشش آن بهتر است . در هر شهر معمولا حفاظ خاصی بیشتر مورد پسند قرار میگیرد ، آن هم دلیل دیوار و بافت بومی محل است که انتخاب میکند که حفاظ شاخ گوزنی یا حفاظ بوته ای و سایر نرده حفاظ ها بهتر هستند . در اهواز با توجه به فروش و آمایش اطلاعات انبار داری فروش حفاظ شاخ گوزنی از همه حفاظ های شاخ گوزنی مشابه بیشتر بوده است . به عبارت ساده تر برترین حفاظ در اهواز حفاظ سرشاخ گوزنی ده ستون است . البته سعی ما بر این استوار شده است که بتوانیم با مساعدت با خریداران محترم اهوازی حفاظ بوته ای که نوع به روز تر همان حفاظ شاخ گوزنی است را در اهواز مطرح کنیم چرا که در اصل حفاظ شاخ گوزنی پر تراکم یا همان حفاظ شاخ گوزنی بوته ای نمایی بسیار زیباتر و بسیار امن تر از حفاظ شاخ گوزنی معمولی است . در حفاظ شاخ گوزنی بوته ای تعداد حدود ۳۵۹ قطعه اضافه در هر 2متر خود زیبایی خاصی را به این حفاظ که با نام تجاری حفاظ بوته ای و حفاظ شاخ گوزنی پر تراکم یا حفاظ شاخ گوزنی 13ردیف معروف شده میدهد . از آنجا که اهواز بسیار گرم است نا همواره از رنگ های پودری کوره ای با پوشش پلی استر استفاده میکنیم . معمولا این گونه رنگ خود بهره و در محیطی مانند اهواز تا 10سال مقاومت پلی استر دارند.  توصیه ما به خریدارن و همشهریان عزیز اهوازی این است که حتما نوع رنگ و زمان را در فاکتور خرید حفاظ شاخ گوزنی قید نمایند . قیمت نرده حفاظ شاخ گوزنی به نصبت سایر نرده حفاظ های روی دیوار متفاوت است . 

شما میتوانی با یک تماس ساده با شماره تلفون09166435062 با تلفون مدیریت فروش جناب آقای بیاتیان از کلیه امکانات موجود در فروشگاه بیاتیان  کسب اطلاع نموده و یا با مراجعه به وبسایت www.bayateyan blogfa.com  راجع به سایر محصولات موجود در اهواز کسب اطلاع نمایید .

همه تلاش ما برای شما همشهریان و آهنگران اهواز امکان دسترسی راحت به بهترین محصولات و از همه مهمتر استفاده از امکانات و پاسخ گو  بودن به محصولات فروخته شده و کیفیت مورد توافق است . شما با یک خرید با قیمت مناسب در اهواز از آسیب های مغایر فروشی یا هر گونه تقلب در امان خواهید بود . ضمنا سایت

www.hefazbartar.com   هم در تهران و کرج در مورد حفاظ ساختمان و نرده دیوار فعالیت میکند

 



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ شهریور ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۰۶:۵۱ توسط:ناصر صادقی موضوع: نظرات (0)

فروشگاه گل نرده و فرفورژه و حفاظ بیاتیان در اهواز 09166435062

فروشگاه بیاتیان در اهواز  به شماره تماس 09166435062  در اهواز به آدرس خیابان کمپانی فروشگاه بیاتیان سعی دارد در این مقاله اطلاعات کامل و جامعی راجع به محفاظ لیلیوم در اختیار دوستان قرار میگیرد بصورتی که بعد از مطالعه این مطلب با کلیه مشخصات کیفیتی این نوع نرده و موارد مربوط به قیمت آن آگاهی کاملی بدست خواهید آورد. مطالبی که در این نوشته میخوانید عبارتند از :

حفاظ لیلیوم چیست و چگونه برای اولین بار توسط گروه تجاری بیاتیان در اهواز اجرا شد؟
مراحل ساخت و چگونگی تولید نرده لیلیوم توسط گروه تجاری بیاتیان در اهواز
اندازه های استاندارد نرده لیلیوم برای منازل در اهواز
فاکتورهای کیفیتی حفاظ شاخ گوزنی نرده لیلیوم در اهواز
مزایا ی نصب حفاظ لیلیوم بهترین حفاظ سال 1397
روش نصب روی دیوار حفاظ لیلیوم در اهواز
و مطالب کاربردی دیگر
حفاظ لیلیوم یکی از بهترین و زیبا ترین انواع نرده آهنی روی دیوار و از سری نسل جدید حفاظ روی دیوار است.این نوع نرده علاوه بر ظاهربسیار زیبا و دورنگ حفاظ جان و مال ساکنین ساختمان نیز میباشد. نرده های سنتی و کلاسیک بعلت اینکه شکل واحدی داشته و زیبایی خاصی نداشتند , از نظر امنیتی نیز دارای ضعف های بودند لذا تولید کننده گان نرده شروع به تولید مدل های جدید حفاظ روی دیوار نمودند که نرده لیلیوم که گروه تجاری بیاتیان موفق به اجرای اولین پروژه ها در اهواز شد از جمله آنهاست.

حفاظ لیلیوم یک نرده بسیار لوکس ؛ مدرن و زیبا میباشد و پرفروش ترین نوع حفاظ مدرن در سبک جدید از مدلهای سال 1396 تا امروز ما است که بعلت خاص بودن و همخوانی با نماهای زیبا و مدرن در ساختمان مورد توجه معماران و آرشیتکت ها قرار گرفته است. این نوع حفاظ خاص توسط افراد با تفکرات بسیار خاص و استفاده از وسایل به روز در ساختمان هستند که خوشبختانه همشهریان اهوازی ما همیشه صاحب فکر عالی و استفاده از سبک های مدرن هستند.

نرده حفاظ لیلیوم با الهام گرفتن از طبیعت و غنچه های گل ها زیبا طراحی و تولید شده است این نرده از میلگرد ساده با قطر 10 میلیمتر تولید میشود و دارای شاخه هایی با نوک تیز و برنده است که به صورت دو طرف نما از 4 الی 5ردیف غنچه طلائی که همگی مستقیما و بصورت مستقل از یکدیگر بر روی شاسی جوشکاری شده اند .

عکسی از حفاظ لیلوم:



مراحل تولید حفاظ لیلوم در اهواز:

میلگرد ساده با سایز 10 میلیمتر پس از خریداری به محل کارخانه سرمایه گذاری شده بیاتیان حمل میشود . شاخه های میلگرد ابتدا در اندازه ای مختلف و طبق سفارش برشکار میشود . برشکار ی قطعات باید به وسیله گیوتین و بصورت اریب و مورب باشند تا نوک قطعات تیز و برنده شود . بعد از برشکاری قطعات با دستگاه پرس و در قالب های و شکلهای خاص خمکاری شده و در اختیار جوشکار ها قرار میگیرند .

جوشکار ها قطعات میلگرد برش خورده و خم کاری شده را روی شاسی جوشکاری میکنند. شاسی حفاظ بر اساس سفارش مشتری میتواند از پروفیل یا تسمه باشد و همچنین میلگرد آن نیز میتواند ضخامت 10 میلیمتر یاشد.

مدل لیلیوم در چه ابعاد و اندازه ای ساخته میشود ؟

کلیه حفاظها و نرده های ساختمان بر اساس نیاز مشتری در هر اندازه ای قابل ساخت میباشد اما بر اساس تجربه چندین ساله ما در این زمینه برای هر یک از مدلهای نرده و محافظ روی دیوار اندازه خاص در نظر گرفته شده و به خریداران پیشنهاد میشود . البته بهتر است برای انتخاب و بهترین اندازه ازحفاظ ساختمانمعمولا بازید و مشاوره در اهواز ودر محل ساختمان صورت میگیرد .زیرا ارتفاع و عرض دیوار ها همچنین همجواری ها و شکل دیوار در تعیین انداره حفاظ بسیار مهم میباشد.

اندازه معمول در حفاظ نی زار ارتفاع 100 تا 120 سانتیمتر میباشد و بهترین حالت آن ارتفاع 120 سانتیمتر است .ضخامت میلگردها هم 10 میلیمتر است از بهترین نوع میل گرد استفاده میشود

مدل لیلیوم در طول های یک متری تولید میشود و در مواردی هم بنا به نیاز مشتری قابل تغییر میباشد

شاسی کار که غنچه ها و شاسی روی آن قرار میگیرند میتواند از پروفیل 20*40 یا 40*60 یا 40*80 و تسمه و یا سپری باشد و بنا به قطر میگردها و ارتفاع حفاظ شاسی خاصی مورد استفاده قرار میگیرد

مثلا برای حفاظ لیلیوم با میلگرد قطر 10 میل و ترتفاع 80 سانتیمتر شاسی سبکی مثل تسمه 6 سانت استفاده میشود. بصورت کلی شاسی پروقیل بعلت ضخامت کم و نازکی ورق آن توصیه نمیشود زیرا به مرور زمان دچار پوسیدگی میشود و تسمه ای نازک هم تاب بر میدارند و بهترین حالت برای شاسی نیزار استفاده از سپری میباشد و بسیار مستحکم بوده و دچار پوسیدگی هم نمیشود.

مزایا ی منحصر حفاظ لیلوم:

مدلهای مختلف حفاظ شاخ گوزنی داری شاخه های اصلی هستند که شاخه های فرعی به آنها جوشکاری شده اند و شاخک ها و اتصالات زیادی نیز به شاخه های فرعی جوشکاری شده اند . همین نقاط جوشکاری زیاد اگر با دقت انجام نشود و یا یکطرف جوش باشد, بعلت احتمال شکستگی از نقاط جوش, از نقاط ضعف حفاظ ها قلمداد میشود . علاوه بر آن اگر از الکترود معمولی روکشدار استفاده شود باید گل جوش از تک تک این نقاط تمیزشود در غیر اینصورت باعث جلوگیری از چسبیدن رنگ به سطح کار شده و به مرور زمان باعث زنگ زدگی و پوسیدگی میشود

در نرده تمام شاخه ها ی اصلی و فرعی مستقیما به شاسی جوشکاری شده و در بالا از چند نقطه به هم جوش میشوند, به همین علت نقاط جوشکاری بسیار کم شده و عملا از پیشآمد مشکاتی که در بالا گفته شد جلوگیری میشود. با استفاده از دستگاه جوش CO2 که جوشکاری تحت گاز بوده و بجای الکترود روکشدار از سیم جوش استقاده میشود , عملا گل جوش حذف شده و درصد پیشامد مشکلات فوق بسیار کم شده است.. ضمنا غنچه ها که هر کدام دارای 5 پیکان تیز وبرنده هستند نیز همزمان هم به شاسی و هم به یکدیگر متصل شده و مانع بسیار خوبی خصوصا در ارتفاع120 ایجاد میکند.

روش نصب نرده و حفاظ لیلیوم در اهواز :
حفاظ لیلیوم در طول های یک متری تولید میشود بنابراین در زمان دیوار کشی باید پلیت هایی با آکس یک متر کار گذاشته شوند . فاصله صفحاتی که بعنوان پایه روی دیوار نصب میشود باید مرکز به مرکز یک متر یا کمتر باشد.

اگر از قبل و زمان دیوار کشی روی دیوار ها پلیت نصب نشده باید روی دیوار با دریل هیلتی و مته قطر 10 یا 12 میل سوراخ هایی با اندازه حدود 15 سانتیمتر و بصورت مورب در دیوار ایجاد نمود و میلگردهایی به اندازه تقریبا 20 سانتیمتر داخل آن سوراخها قرار دهیم و با چکش محکم نماییم . پیم ها باید بصورتی باشندکه در دوطرف شاسی حفاظ قرار بگیرند. سپس حفاظ لیلیومـ بین پین ها قرار گرفته و با دقت جوشکاری میشوند . پس از پایان نصب محل های جوشکاری لکه گیری رنگ میشوند. توصیه ما نصب این حفاظ بسیا زیبا توسط کادر مجرب بیاتیان انجام شود تا جلوه ای زیبا به شما بدهد

برچسب های گروه تجاری بیاتیان در اهواز +نصب حفاظ لیلیوم در اهواز+قیمت حفاظ لیلیوم با کیفیت عالی و نصب تخصصی در اهواز توشط گروه تجاری بیاتیان +نرده حفاظ لیلیوم برترین حفاظ سال 1396 +حفاظ لیلیوم برای افراد خوش پسند
قیمت-نرده-حفاظ-شاخ-گوزنی
قیمت-نرده-حفاظ-شاخ-گوزنی قیمت نرده حفاظ شاخ گوزنی


قیمت-نرده-حفاظ-شاخ-گوزنی قیمت نرده حفاظ شاخ گوزنی

این خیلی مهم است که وقتی کالایی را ارزان یا گران خریداری میکنیم با اطلاع کامل بوده باشد و دلیل ارزانی یا گرانی آن را بدانیم به همین دلیل مهم در این نوشته سعی کرده ایم شرح کاملی از نحوه تعیین قیمت حفاظ شاخ گوزنی و فاکتورهای مهم و تآثیر گذار بر نرخ نرده ها بویژه حفاظ شاخ گوزنی را تشریح کنیم به صورتی که بعد از مطالعه این مطلب به راحتی قادر خواهید بود حفاظ مورد نظر خود را با نرخ مناسب خریداری نمایید.

در سایر مطالب سایت نیز اطلاعات کاربردی وکاملی از نرده , حفاظ , درب , پنجره در اختیارتان قرار گرفته است.

قیمت نرده حفاظ شاخ گوزنی : در ابتدا چند فاکتور مهم در مورد کیفیت حفاظ شاخ گوزنی که باید مورد بررسی قرار گیرد را بطور خلاصه بیان کردهو در ادامه شرح کامل آن را خواهیم گفت.

عوامل مهم در کیفیت و نرخ
دیوار-قیمت نرده روی دیوار-نرده دیوار ویلا-نرده حفاظ-نرده
امروزه انواع مختلف حفاظ روی دیوار در بازارحفاظ سازان موجود است که انواع حفاظ روی دیوارعبارتند از حفاظ بوته خاری وحفاظ شاخ گوزنی و حفاظ نی زار و حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ بوته ای و برای اطلاع از لیست قیمت حفاظ نیزار و قیمت حفاظ شاخ گوزنی ,قیمت حفاظ بوته ای و قیمت حفاظ دیوارو در کل قیمت نرده آهنی میتوانید با تلفن تماس حاصل نمایید

لیست قیمت حفاظ لیلیوم در اهواز و حتی تهران را از ما بخواهید .انواع نرده ساختمان و حسن شهرت در امر تولید و نصب حفاظ و نرده آهنی روی دیوار,درب های زیبا در گروه تجاری بیاتیان
گروه تجاری بیاتیان با سابقه ای بیشتر از 15سال در تهیه توزیع انواع حفاظ شاخ گوزنی. بوته ای. لیلیوم و انواع نرده فلزی بسیار زیبا و با کیفیت در اهواز در حال فعالیت است و پروژه های زیادی را نجام داده است .
و آمادگی برای ساخت نرده وحفاظ نرده ای پروژه های مختلف شهری و عمرانی را دارد .
گروه تجاری بیاتیان برای رفاه حال مشتریانش آمادگی دارد جهت مشاوره کارشناسان خبره را به محل پروژه ویا دمفترشرکت یا محل کارشما اعزام نماید, و با بررسی محل انجام پروژه شما بهترین و در عین حال مقرون به صرفه ترین مواردرا به شما یا مشاورانتان پیشنهاد نمایند
ضمنا اعزام کارشناس و مشاوره کاملا رایگان بوده حتی اگر شما خرید ننمایید
کیفیت تولیدات هر کارخانه بسته به مواد بکار رفته در آن, نوع جوشکاری و رنگ تاثیر زیادی در قیمت دارد و کارخانه هایی که تولیدات خود را به قیمت نازل و ارزان میفروشند به احتمال بسیار از مواد اولیه بی کیفیت ودرجه چندو میلگردضایعاتی جهت تولید استفاده کرده اند.و این کارباعث بی کیفیتی و دوام کمترتولیدات آنها خواهد شد
حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ بوته ای ازبهترین نرده ها برای تامین امنیت روی دیوار هستند.
حفاظ نرده شاخ گوزنی و حفاظ بوتهه ای که گاها از آنن با نام حفاظ بوته خاری نیز یاد میوشد و همچنین ححفاظ لاله ای و حفاظ آبشاری از سری نسل جدید حفاظ روی دیوار میباشند

مشاوره و بازدید رایگان






برچسب های گروه تجاری بیاتیان : حفاظ لیلیوم
+ گروه حفاظ بیاتیان
حفاظ لیلیوم - نسل جدید نرده روی دیوار از لوکس حفاظ
حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم , لیست قیمت حفاظ لیلیوم - شاخ گوزنی - بوته ای - نرده آهنی - نرده آهنی روی

حفاظ لیلیوم



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ شهریور ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۰۶:۵۰ توسط:ناصر صادقی موضوع: نظرات (0)

مروری بر تاریخچه امنیت

کدام یک از سیستم های امنبتی قابل اطمینان ترهستند؟
سیستم های امنیتی در حالت کلی به دو دسته ذیل تقسیم میشوند.
1- سیستمهای حفاظت الکترونیک شامل دوربین مداربسته بهمراه سنسورهای مختلف برای تشخیص حرکت یا صدا و لوازم هشدار دهنده مثل آژیر واطلاع دهنده های تلفنی و اینترنتی ومنبع ذخیره برق برای مواقعی که با قطع برق مواجه میشویم
2- سیستمهای امنینی و حفاظت فیزیکی مثل نصب حفاظ های فلزی استاندارد و مستحکم روی درب و پنجره و استفاده از قفلهای استاندارد روی دربها و تعبیه قفل مخفی و پوشش دیوارها با حفاظ نرده آهنی که به حفاظ شاخ گوزنی معرف هستند
یک نکته مهم : معمولا راحت ترین و مطمئن ترین راه ورود به یک محل با توجه به مراقبت و به اصطلاح کشیک دادن دزدان غیر حرفه ای و ناتوان که اکثرا معتاد هستند , عبور از دیوار میباشد لذا در مبحث ایجاد محافظت فیزیکی و ایجاد مانع امنیتی بر روی دیوارها از جایگاه فوق العاده زیادی برخوردار هستند.
در طی چند سال گذشته به علت سرقتهای بیش از حد ‌(و نبود امکاناتی همچون سیستم های امنیتی و حفاظت الکترونیک مجهز به انواع سنسورهای حسی و حرکتی پیشرفته ودوربین های مداربسته ) جهت جلوگیری ازورود و دستبرد به باغ ها ,ویلاها و اماکن اداری و عمومی و مکانهای بزرگ خارج از شهرها که حفاظت از آنها حتی با وجود سرایدار و نگهبان به علت تنها بودن و راحتی ورود همزمان گروه های دو یا سه نفره افراد سارق به علت عدم وجود مانع مشکل بود. صاحبان منازل و محل های در معرض سرقت با توجه به بزرگی یا کوچک بودن محل مورد نظر واهمیت آن محل ابتدا به فکر استفاده از چند نگهبان آموزش دیده و قوی جهت جلوگیری از سرقت به عنوان نگهبان شب استفاده میشد که معمولا با وجود این افراد از سگهای نگهبان نیز استفاده میشد. این نوع محافظت مشکلات زیادی داشت چرا که صاحب ویلا هنگام ورو نمیتوانست راحت در ویلای خود استراحت کند و از طرف دیگر مشکلات نگه داری چند نفر بسیار برای افراد دارای کارخانه و مجتمع ها مشکل بود واتفاقات بسیار دلخراشی از این نوع محافظت به وقوع پیوست .از این افراد آموزش دیده  تحت عنوان شبگردنیز به منظور گشت زنی در کوچه ومحله هااستفاده شد که ان هم مشکلات زیادی چون زد وخورد های خیابانی و پاتوق شدن محل نگهبانی ایجاد میشد. با وقوع تجربیات تلخ در استفاده از نگهبان ارام ارام اهنگران به فکر ایجاد مانع شدند. همان روش قدیمی که برای محافظت از شهر ها استفاده میشد. این روش ایجاد حصار روی دیوار بود.
بله این روش ساده و موثر در ان موقع که افراد زیادی از آن برای حفاظت اماکن استفاده کردند ; ساخت حفاظ آهنی و نصب آن به روی درب وپنجره و همچنین نصب نرده حفاظ آهنی روی دیوار بود که هم ارامش امنیتی و هم ارامش روانی را همزمان ایجاد میکرد چرا که سارقان از این زمان به بعد برای ورود به محلهای قبلی میبایست از روی حصار های فولادی به ارتفاع یک مترو نیم عبور میکردند که سبب میشد برای ورود حتما دیده شوند و به شدت از سرعت ورود به محل کاسته شد که البته این روشها امروزه نیز کاربرد بسیار زیادی دارد.
اکنون با گذشت زمان چند سوال مطرح است.
با اینکه ما امروزه  زمانی که اطرافمان پر شده از لوازم الکترونیک و فرا الکترونیکی (دوربین های پیشرفته بی سیم که هنگام خطر عکس و فیلم را در لحظه ارسال میکند) یا به تعبیری در دنیای اینترنتی زندگی میکنیم چرا با وجود سیستم های اینترنتی بسیار پیشرفته حفاظتی و امنیتی که امکان مشاهده اینترنتی لحظه ای بصورت زنده و مستقیم از محل مورد نظرمان را به ما میدهد چرا بعضی از افراد همچنان از روشهای قیمی مثل استفاده از سرایه دار یا نگهبان محله وسگهای نگهبان وخصوصا از حفاظ آهنی و نسل جدید تر ان که حفاظ کلاسیک و بعد حفاظ شاخ گوزنی برای دیوار و نرده اهنی برای درب و پنجره و نرده حفاظ روی دیوار استفاده میکنند؟
ایا این میتواند دلیل ان باشد که مردم نسبت به  سیستم های محافظت الکترونیک بی اعتماد هستند؟ یا اینکه این سیستم ها اطمینان کافی را برای خریدار و شخص صاحب محل به وجود نمیاورند.
چطور است این سوال را از خود شما کا نیاز به امنیت خود ‌،خانواده و اموالتان را امری مهم میدانید بپرسیم ؛اگر شما بخواهید یک سیستم امنیتی تهیه کنیداز بین این گزینه ها کدام را انتخاب میکردید .
1- استفاده از حفاظت الکترونیکی شامل دوربین و اینترنت که امروزه پیشرفته ترین دوربین ها حتی کوچک ترین حرکت را ثبت و ارسال میکنند و حتی توان شماره گیری همزمان و هشدار به چند نفر مشخص شده را دارند
2-استفاده از طرز فکر قدیمی که همان نگهبان و سرایدار و استفاده از سگ های نگهبان
3-استفاده از حصار اهنی که همان نرده حفاظ اهنی که حفاظ کلاسیک یا شاخ گوزنی نامیده میشود
به نظر شما کدام راه منطقی ترو مقرون به صرفه تر استبله شما هم با کمی تفکر متوجه میشوید که دوربین و سنسورهای هشدار دهنده متصل به برق هستند وحتی با شارژ هم در صورتی که سارق با این نوع سیستم اشنا باشد بسیار ساده با پوشاندن چهره میتواند امکان شناخته شدن را خنثی کند. (در منطقه فشم خانه ویلائی بود که با من تماس گرفت و خواستار بازدید اولین و بهترین راه برای بررسی مشکل امنیت شد. خودم شخصا روز ۵ شنبه به محل رفتم و دیدم ویلا مجهز به نرده حفاظ ساده و صاف است و از ۸ دروبین ام استفاده میشده با بازبینی فیلم متوجه شدیم سارق با توجه به ارتفاع کم دیوار از نرده صاف نصب شده استفاده کرده و با توجه به پلکانی بودن دیوار و اشتباه در نصب حفاظ خود را به پله اول رسانده و با کم شدن ارتفاع نرده به سادگی عبور کرده و بلافاصله با باز کردن قفل درب وارد سالن شده و تلوزیون و دیگر وسایل را تا محل عبور برده و با همکاری ۲ نفر دیگر که صورت انها نیز پوشیده بود تمام وسایل با ارزش را از نرده خارج کردند و ضمنا پلیس هم در محل حضور داشت و متاسفانه نتوانستند سارق را شناسائی کنند نتیجه هم فکری این شد که ما حفاظ شاخ گوزنی که نوعی دیگر از حفاظ است را روی حفاظ قبلی نصب کنیم. بعد از اتمام پروژه تا امروز دزد به ویلا نرفته است)بله شما هم بعد از کمی تفکر به این نتیجه خواهید رسید راه اول ودوم بسیار شکننده و غیر قابل اعتماد هستند و در صورتی که تکنولوژی که راه اول است را با نگهبان راه دوم است را با هم ترکیب کنیم میتوانیم بخشی از امنیت را تامین کنیم . البته استهلاک بالائی دارند و سرایدار هم مزاحمی بیش نیست چرا که به محض مشاهده سارق مصلح به چاقو فرار را به ماندن ترجیح میدهد . البته اگر هم انسان متعهدی باشد معایب زیادی هم دارد که رفتن به مرخصی ،،امدن میهمان و ...... از مشکلات سرایدار است. فقط نصب حفاظ های نسل مدید که همان حفاظ شاخ گوزنی یا حفاظ بوته ای با عرض مناسب میتواند مانعی بزرگ برای سارقان باشد این را تجربه ثابت کرده است.
در صورت توانائی مالی استفاده توامان از سیستمهای حفاظتی الکترونیک و حفاظ شاخ گوزنی یا نرده حفاظ لیلیوم و نیزار برای یک مکان ضمانت بسیار بالایی ایجاد میکند . احتمالا تاکنون شما نیز شنیده یا در جائی خوانده اید ؛ سرقت هاییکه در آن سارقان به سادگی اقدام به دزدی نموده و خسارتهای زیادی را وارد نموده اند ,در اصل این گونه از دزدی ها بیشتر از محل هائی صورت گرفته که آن محل از هیچ راه باز دارنده ای برای سارقان استفاده نکرده و شاید تنها به سپردن به همسایگان یا نگه داری سگی کفایت کرده اند .بنا بر  نظر دوستان اهل فن ومتخصص در این زمینه بهتر است که برای پیشگیری از این گونه سرقتها در  منازل و اپارتمان یا محل کار ویلا  و هر محل دیگری که حفظ امنیت برای صاحبان ان اماکن مهم است از امکانات بازدارنده ای همچون قفل های فیزیکی و الکترونیکی قابل مشاهده جهت باز دارندگی استفاده کنید و برای پوشش روی دیوارها که از نظر امنیتی در مرحله اول امنیت قرار دارد و بسیار مهم است از نسل جدید نرده حفاظ شاخ گوزنی که بنام حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ بوته ای یا حفاظ نیزار و حفاظ لیلیوم که مشهور هستند و دو مقوله زیبایی و امنتت را به صورت همزمان تامین میکند استفاده کنید.زیرا دزد هرگز بدنبال دردسر نبوده و نمیخواهند به زحمت و دام پلیس بیافتند و با مشاهده اماکنی که دیوار آنها با حفاظ شاخ گوزنی یا حفاظ بوته ای محافظت میشوند وهمان گونه که گفتیم در صورت امکان به سیستم دزدگیر و دوربین مداربسته نیزمجهز میباشند  متوجه خواهند شد که سرقت از این مکان بسیار مخاطره آمیز بوده و از سرقت منصرف خواهند شد و حتما جایی دیگر را که صاحبان آن غفلت نموده و دیوار ها را بدون حفاظ رها کرده اند را برای سرقت انتخاب خواهد کرد



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ شهریور ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۰۶:۵۰ توسط:ناصر صادقی موضوع: نظرات (0)

فروش گل نرده و حفاظ در اهواز بیاتیان 09166435062 بازدید رایگان


حفاظ برتر : فروش گل نرده و حفاظ در اهواز بیاتیان 09166435062 بازدید رایگان


حفاظ برتر کلاسیک  - حفاظ بوته ای -نرده آهنی-نرده حفاظ کلاسیک .نرده ویلا-نرده آهنی جهت دیوار- واحد طراحی تولید حفاظ برتر : ما با توجه به نوعی از حفاظ که با یک میله در وسط و دو خم با زاویه 45و90درجه درکنارآن بود وعدم تامین امنیت درعرض' نداشتن زیبایی ظاهری وبانظرآرشیتکت ها ,نظر معماران و سازنده گان 'از ابتدای شروع حفاظ برترشروع به نیاز سنجی بازار نمود وبا توجه به دومقوله زیبایی و امنیت و جمع بندی نظرات فعالان صنعت ساختمان و نمایند گی های فروش حفاظ برتر با اصلاح مدلهای حفاظ موجود وبر اساس نیاز بازار اقدام به طراحی و تولید انواع مختلف با اصلاحات در نظر گرفته شده در مدل شاخ گوزنی با دو برابر کردن میله وسط موفق به تولید بهتر این نوع حفاظ کردیم که به مدل بوته خاری معروف شد .با این روش خریدار در عمل نوع با کیفیت تر و متراکم تر را با قیمت مناسب خریداری مینماید که این مدل در حفاظ بندی دور دیدار فاز سوم شهرک اکباتان جنب بیمارستان صارمی برای اولین بار اجرا و رضایت کامل خریدار را به همراه داشت . به طوری که بلوک مجاور برای متفاوت بودن و عدم پیروی از مجتمع مجاور بعد از تقریبا یک ماه مشاوره از دیگر تولید کنندگان حفاظ شاخ گوزنی ' حفاظ بوته ای و حفاظ بوته خواری نهایتا از حفاظ برتر خریداری کردند که این خود مبین تفکر تولید حفاظ شاخ گوزنی با قیمت مناسب است .در تولید حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ بوته ای یک اصل مهم وجود دارد وآن متراژ بالای این نوع حفاظ است . معمولا این نوع حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ بوته ای برای دیوار باغ ها و ویلاها و شهرک های بزرگ استفاده میشود که خریداران با توجه به بودجه در نظر گرفته شده تمایل به خرید بهینه سازی شده حفاظ شاخ گوزنی دارند ' حفاظ برتر افتخار میکند که همیشه در کنار خریداران حفاظ شاخ گوزنی به عنوان مشاور بعد از بازدید از محل بهترین نوی حفاظ را با توجه به بودجه خریدار تولید مینماید که این امر رضایت کامل مشتری را به همراه دارد .حفاظ برتر با توجه به عوامل فروش ور شهرستان های بابل ' نوشهر ' کرمان ' اهواز که هر کدام شرایط جوی متفاوتی را دارند در زمینه رنگ حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ بوته ای از روش دیپ کردن حفاظ شاخ گوزنی که همان غوطه ور کردن حفاظ در رنگ صنعتی که در اصل همان رنگ ساختمانی با پایه بنزین و تینر  است حتماخودداری نموده و از سیستم کاملا صنعتی که همان روش رنگ با پودر های الکترو استاتیک با روکش اپوکس (این نوع رنگ مخصوص فلزات بوده و پودر که مخلوطی از رزین رنگ و پلاستیک محافظ که اپوکسی است)با درجه حرارت مناسب که 215درجه در طی زمان 15 دقیقه استفاده مینماید ,که از آن بنام حفاظ شاخ گوزنی,حفاظ شاخ گوزنی بوته خواری و یا حفاظ طرح بوته‌ای  و یا حفاظ مدل نی زار نام برده می‌شود .Bush Plant shield که معادل خارجی کلمه سپرحفاظت اهنی و بوته ای  میباشد از دو حوسن زیبایی دکوراسیون و امنیت و ایمنی ساختمان، ویلا، باغ ها و مجتمع‌ها برخورداراست تا از ورود سارقان حرفه‌ای, دله دزدان معتاد و ورود ناخواسته دیگر افراد و حیواناتی مثل گربه و... حفاظت و جلوگیری نماید.
اکثر ما نرده آهنی های قدیمی را که با پروفیل و چها ضلعی ها را که روی دیوارهای ساختمان، باغ ، ویلا و مجتمع‌ها که اکثراً به شکل پروفیل و یا اهن چهار گوش با سر نیزه‌ ای به صورت صلیبی یا آبشاری با زوایای ۴۵ درجه و ۹۰ درجه ساخته شده‌اند را دیده‌ایم اما تقریبا از سال 1390 نسل جدیدی از حفاظ‌ ها که به حفاظ شاخ گوزنی یا حفاظ بوته ای معروف می‌باشند به بازار مصرف عرضه شده که هم زیباتر از حفاظ‌ های قدیمی است و هم از نظر کاربردهای از قبیل حفاظتی و امنیت ارامش جهت جلوگیری از ورود سارقان ساختمانی که عموما مبادرت به سرقت دوچرخه ' کفش و وسایل دم دسترس انباری مینمایند' از حفاظ و نرده‌ های قدیمی مفیدتر می‌باشند. به بیان بهتر برای سارقان ، حفاظ شاخ گوزنی و نرده حفاظ های سبک جدید غیر قابل عبور است و سارقان در مرحله اول ورود و سرقت که شناسایی ساختمانهایی برای اقدام به سرقت است هنگامی که با دیوار هایی که از این نوع نرده آهنی(حفاظ شاخ گوزنی) به روی آنها نصب شده اند مواجه میشوند به صورت فطری از سرقت و دزدی از آن ساختمان صرف نظر کرده و به قول معروف عطای دزدی را به لقایش می بخشند' زیرا این نوع نرده آهنی که به حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ بوته ای معروف شده اند با الهام گرفتن از شاخ گوزن و شاخه های پیچیده بوته طراحی شده اند این نوع حفاظ ها که با توجه به ارتفاع و عرض دیوار وسازه روی دیوار به گونه ای ساخته میشوند که عبور از آنها امری بسیار مشکل وسخت است و اگرسارقان و معتادان ساختمانی بخواهند با استفاده از وقت یا کمین کردن استفاده کنند بدلیل طراحی میله های بسیار تیزی و برنده که با گیوتین و پرس های مخصوص به طول ۳ سانتی متر همانند نیزه ای بسیار تیز و برنده شده اند' حتما در صورت برخورد قطعی هنگام تلاش برای ورود به محل با صدمات جسمانی بسیار جدی روبه رو خواهند شد که این صدمات در بعضی مواقع تا مرحل بسیار جدی همانند فرو رفتن به قسمتهای مختلف بدن در ابتدای مواجه شده و به این ترتیب  آنها را از عبوراز حفاظ شاخ گوزنی ناتوان خواهد کرد .البته در بسیاری از موارد اکثر دزدان منازل به دلیل تجربه های قبلی و شکل این نوع از حفاظ ها که طرحی خطرناک را برای دزدان دیوار رو ایجاد میکند از بالا رفتن و عبور از دیوار در همان ابتدا منصرف شده و بدیت ترتیب دزدی در مرحله اول که همان بررسی محل سرقت است ناکام میماند


این تولیدات که از زیبای' مقاومت' و امنیت منحصر بصورت توامان برخوردار هستند' نه تنها برای بالای دیوار ساختمانهای مسکونی و اداری ، دیوار باغ، دیوار ویلا و دیوار مجتمع‌هاو برج ها استفاده می‌شود بلکه این قابلیت را دارند که روی سازه های فنس وپنجره ساختمانی نیز نصب شوند.در ابتدا هنگام نگاه کردن به نرده آهنی شاخ گوزنی نقشی مانند نقش شاخ گوزن و بوته های درهم پیچیده در ذهن انسان متبادر می‌گردد و به همین دلیل است که سازندگان نرده حفاظ ونصابان اهنگری در ابتدا برای آن نام‌هایی متفاوتی انتخاب نموده‌اند . که این نام ها ساخته ذهن آهنگران و خریداران با توجه به قانون ترسیم و همسان سازی اشکال در ذهن به روی حفاظ گذاشته شده است.
شاخ گوزنی ' حفاظ شاخ گوزنی بوته ای ' حفاظ شاخ گوزنی' حفاظ بوته خاری ' حفاظ خاردار ' نرده حفاظ شاخ گوزنی ساختمان و.......
به هر صورت ' صرف نظر از کاربرد ساختمانی ، مسکونی، اداری، تجاری مسکونی ، آپارتمان یا ویلا می‌باشد می‌توان از این محصول تولید شده بعلت دارا بودن مقاومت، زیبایی و امنیت همزمان استفاده نمود. نرده حفاظ‌ های نسل جدید که همان شاخ گوزنی است از میلگردهای سایز 10 و 12 که ابتدای آنها از طریق گیوتین و پرسهائی که بسیار تیز گردیده و بشکل شاخ گوزن یا بوته‌ های به هم پیچیده به یکدیگر جوش داده شده و با توجه به نیاز کارفرمااز ارتفاع‌های 70 تا 120 سانتیمتری و با رنگ‌های مختلف تولید می‌شوند
پیشنهاد : با توجه به هزینه های ثابت در ساخت این نوع حفاظ مثل، دستمزد جوشکاری

 



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ شهریور ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۰۶:۴۹ توسط:ناصر صادقی موضوع: نظرات (0)

توصیه های پلیس پیشگیری درباره نصب حفاظ برای امنیت

توصیه های پلیس پیشگیری دربا ه سرقت از منازل در گذر زمان
امروزه واژه سرقت از خانه ها بیشتر شنیده میشود و تصور دزدی از خانه ها و منازل ویلایی با دیوارهای کوتاه بسیار اشنا تر از گذشته شده است.
به نقل از شبکه اطلاع رسانی پلیس پیشگیری؛ دزدی از خانه ها از قدیم تا الان یکی از مشکلات اجتماعی بوده و هست، با این فرق که با گذر زمان و با پیشرفت چشمگیر امکانات الکترونیکی ودسترسی اسان به ابزار ایمنی این مشکل تا حد قابل توجه ای کم شده است ، استفاده از ابزار امنیتی در بخش فیزیکی که عبارتند از انواع نرده های اهنی شامل حفاظ, حفاظ شاخ گوزنی, نرده حفاظ بو ته ای و انواع مختلف دیگر نرده های ساخته شده فلزی با ارتفاع مناسب بوده و ابزار امنیتی الکترونیکی که بیشتر کاربرد شناسائی سارقان اشنا یا به قول معروف مچ گیری را دارد و صرفا بعد از سرقت کارایی دارد (البته این کارایی ثابت شده در منازل بسیار اندک و در مشاغل مانند طلا فروشی ها و یا محل های عمومی کاربرد بسیار مفید و بالائی دا ند) ؛ نسبت به قبل کاهش یافته و آمار ارائه شده از سوی پلیس نشان از کاهش شدید سرقت از منازلی که از حفاظ استفاده کرده اند دارد .
در گذشته نه چندان دور خانه های ویلایی با محوطه های بزرگ و دیوارهای نسبتا کوتاه و پهن ساخته میشدند, هر چند روز یکبار در هر کوچه وخیابانی و محل های شهر ها به گوش می رسید که خانه فلان شخص را دزد زده است و معمولا این دزدی ها در نیمه های شب خصوصا ساعات نزدیک به صبح و یا زمانی که اهالی خانه در سفر بودند اتفاق می افتاد که روش سارقان در آن زمان این بود که کل اسباب واثاثیه ریز ودرشت منزل، از فرش دست باف تا ماسینی و تلوزیون گرفته تا پول و اشیای قیمتی را با توجه به اطلاع از نبود صاحب خانه با وسیله هائی مانند وانت یا کامیونت بار کرده و به قول معروف خانه را جارو می کردند.البته بعضی از مالکان برنامه کامل سفر مانند زمان رفتن, محل مسافرت, و زمان برگشت را به برخی از همسایه گان مورد اطمینان یا اقوام نزدیک می سپردند تا وقت و بی وقت به منزل آنها سرکشی کرده و یا در صورت داشتن نصبت فامیلی و اعتماد حتی در صورت امکان شب را در خانه آنها بخوابد تا مبادا سارقان از فرصت استفاده کرده و خانه را اسوده خاطر تخلیه کنند .(البته با اجرائی شدن منع اسباب کشی در ایام تعطیل بلند مدت این نوع از سرقت تقریبا ریشه کن شد), تقریبا از سال ۷۵ به بعد که خانه های ویلایی و بزرگ که هم فرسوده شده وهمزمان شدن ان با رشدقیمت زمین و اپارتمان, ویلا ها جای خود را به اپارتمان های چند طبقه ای دادند. و این مسئله باعث شد ویلای شخصی جای خود را به ساختمان های چند طبقه بدهد. در ساختمان های چند طبقه و بلند بر عکس ویلا و منازل یک طبقه که شخصی بود یک پدیده ظهور کرد و ان گرد هم آمدن افراد غریبه وآشنا, خوب و بد در یک ساختمان بود. در ابتدا معماران در ساخت و ساز خود جهت حفظ امنیت و فروش راحت تر واحد ها از تجهیزات ایمنی مانند حفاظ بالکن و درب های ضد سرقت و......استفاده کردند که این خود از تعداد سرقت های واحد مسکونی کم کرده و حتی در روش سرقت ها هم تغییراتی ایجاد شد، چرا که سارقان منازل با توجه به زیاد شدن ساکنین به دلیل اپارتمانی شدن, مجبور به سرقت اموال در زمان کوتاه شدند. در نتیجه هنگام سرقت با سرعت به دنبال پول و طلا وجواهر و اشیاء قیمتی رفته و دیگر سارقان از دزدی فرش و تلویزیون کهنه منصرف شدند.
البته الان با توجه شدید نیاز به امنیت و وجود انواع قفل های کتابی, ضد اسید,رمز دار و تولید و وارد کردن تکنودوژی درب های ضد سرقت چند قفله و شب بند دار واستفاده از انواع دوربین های مدار بسته حساس به حرکت و استفاده اتوماتیک از سیستم خبر رسانی ورود غیر مجاز و شماره گیری خودکار به صاحبان منازل نه تنها به لحاظ پیشگیری بسیار مفید وموفق بوده است، بلکه سارقان نیز با مشاهده امکانات نصب شده دیگر تمایلی به سرقت از این گونه منازل نشان نمیدهند, چرا که هنوزهستند افراد سهل انگاری که سارقان را ناخود اگاه دعوت به دزدی میکنند. این سهل انگاری ها بعضا انقدر جزئی است که مالک حتی تصور ان را نمیکند به عنوان مثال نبستن ارام بند درب کوچه و باز ماندن درب که همانند ارسال کارت دعوت برای دزدان است.


گفتیم که چرا آپارتمان از خانه ویلایی ایمن تر است
یک بانوی ویلائ نشین به نکاتی اشاره کرد که خواندنش بد تیست.
بانوی میانسال کرجی می گوید: در حال حاضر نسبت به گذشته کمتر می شنویم که خانه کسی را دزد زده . به نظر من آپارتمان از خانه های ویلایی ایمن تر است. مریم موذن پور می گوید: البته بدی که این آپارتمان ها دارند این است که همسایه از حال همسایه بی خبر است و هیچکس دیگری را نمی شناسد. وی در ادامه می افزاید: قدیم ها همه همسایه ها یکدیگر را می شناختند و اگر کسی مسافرت می رفت می توانست به همسایه خود بسپارد اما امروزه داخل یک ساختمان همه با هم غریبه هستند و نمی توان به کسی اعتماد کرد و خانه را به اوسپرد.



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ شهریور ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۰۶:۴۹ توسط:ناصر صادقی موضوع: نظرات (0)