درب مدرن 09121404930 درب مدرن 09121404930 .

درب مدرن 09121404930

حفاظ شاخ گوزنی در انزلی

حفاظ شاخ گوزنی در انزلی 

با توجه به اینکه تولید کننده معتبری در انزلی وجود ندارد ، فروشندگان حفاظ شاخ گوزنی کلیه محصولات خود را از شهر تهران تهیه میکنند. قطعا اگر شما به دنبال خرید حفاظ شاخ گوزنی درجه یک هستید میتوانید با قیمت بسیار مناسب حفاظ شاخ گوزنی خود را از تولید کننده معتبر در تهران خریداری کنید . 

قیمت حفاظ شاخ گوزنی

برای این که بتوانید قیمت حفاظ شاخ گوزنی را به درستی کشف کنید احتیاج است که به برخی از عوامل دقت کنید . مهم ترین موردی که باید در قیمت حفاظ شاخ گوزنی به آن توجه داشته باشید بررسی وزن هر متر حفاظ شاخ گوزنی است . قیمت حفاظ شاخ گوزنی در انزلی با قیمت حفاظ شاخ گوزنی در تهران نباید فرق داشته باشد . اگر شما از تولید کننده نرده حفاظ شاخ گوزنی یا نماینده رسمی تولید کننده حفاظ شاخ گوزنی خرید کنید قطعا میتوانید بهترین نوع از نرده حفاظ را با توجه به هزینه ای که برای این کار در نظر گرفته اید تهیه کنید. در سال 1399 قیمت میلگرد و مواد اولیه به شدت تغییر پیدا کرد و این افزایش 300 درصدی قیمت میلگرد سبب شد تا برخی از فروشندگان حفاظ شاخ گوزنی از وزن نرده حفاظ ها کم کنند. به خاطر داشته باشید که قیمکت هر کیلو میلگرد بالغ بر 11500 تومان است . 

اگر شما به عنوان مثال میخواهید حفاظ شاخ گوزنی با ارتفاع 100 سانت خرید کنید حتما میبایست وزن حفاظ شاخ گوزنی را سوال کرده و در فاکتور قید کنید. سابق بر این تراکم میتوانست معیار تشخیص باشد ولی امروز حفاظ شاخ گوزنی با ارتفاع 120 سانت و تراکم 12 وجود دارد که 24 کیلو وزن دارد . این در صورتی است که حفاظ شاخ گوزنی با ارتفاع 120 سانت با کمترین میزان تراکم نباید از 28 کیلو کمتر باشد . این تفاوت قیمت 4 کیلو میشود رقمی در حدود 50 هزار تومان . بنا بر این امروز دیگر سایز میلگرد و تراکم معیار های مناسبی برای خرید حفاظ شاخ گوزنی نیستند. 

گروه تولیدی حفاظ ثامن به صورت تخصصی انواع نرده حفاظ شاخ گوزنی را برالی تمام نقاط ایران ارسال میکند. حفاظ شاخ گوزنی در انزلی ، رشت ، و سایر نقاط استان گیلان در محدوده فعالیت کارخانه بوده و به راحتی میتوانید از خدمات  مشاوره ، اندازه گیری رایگان استفاده کنید .

برای خرید اینترنتی حفاظ شاخ گوزنی کافی است با شماره تلف های 09121351284 و یل شماره تلفن 09123403540 تماس گرفته تا در اسرع وقت پیگیری درخواست شما باشند. 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۴۰:۰۰ توسط:ناصر صادقی موضوع: نظرات (0)