درب مدرن 09121404930 درب مدرن 09121404930 .

درب مدرن 09121404930

چهار چوب فرانسوی

چهار چوب فرانسوی 

یکی از بهترین و زیبا ترین چهار چوب های طراحی شده در ایران چهار چوب فرانسوی است. این نوع از چهار چوب دارای خم های مناسب و متوالی است. چهار چوب فرانسوی قیمت بالایی ندارد و شاید بتوان گفت که این چهار چوب را با استفاده از دستگاه های خم و همان هزینه های متداول تولید میکنند. چهار چوب فرانسوی با استفاده از پروفیل 2/5 میل و 2 میل ساخته میشود . 

چهار چوب فرانسوی برای درب وردی اتاق و درب های ساختمان استفاده میشود. چهار چوب فرانسوی درب دارای انواع مختلفی می باشد اما آنچه در بازار ایران مرسوم است  نوع چهار چوب می باشد که در بین انواع مختلف چهار چوب بهترین چار چوب در بازار متعلق به چهار چوب فرانسوی است. ، چهارچوی می تواند فلزی ، چوبی و چهار چوب های جدید فرانسوی و قاشقی باشد. نوع جدیدی از چهار چوب ها هم در بازار یافت میشوند که فرانسوی هستند . نوع دیگری از چهار چوب با قیمت بال و امنیت کم هم در بازار یافت میشود که به آن چهار چوب پی وی سی نیز گفته میشود.  ما تلاش خواهیم کرد تا شما را با انواع چهار چوب به خصوص چهار چوب فرانسوی آشنا کنیم. در این مقاله به معرفی انواع چهارچوب می پردازیم.

چهار چوب فلزی فرانسوی 
 مهم ترین نوع از چهار چوب همان چهار چوب فرانسوی است. محل نصب درب در هر خانه و ساختمانی چهار چوب آن می باشد . امروزه استفاده از چهار چوب های فلزی بسیار متداول شده است و ماننده گذشته از چهارچوب های چوبی استفاده نمی گردد، و مهمترین دلیل استفاده از چهار چوب های فلزی، دوام و ماندگاری بالای این چهارچوب های می باشد. چهار چوب های فلزی دارای مزایا و معایبی هستند که شرح آن می پردازیم.

چهار چوب های فلزی دارای انواع مختلفی هستند که هر یک با توجه به نوع دربی که قرار است در آن قرار گیرد متفاوت هستند. مهم ترین نکته ای که در هنگام خرید چهارچوب فلزی باید مد نظر داشت جنس چهارچوب فلزی است که باید باتوجه به نوع و محل استفاده انتخاب و خریداری شود .

 قیمت چهار چوب فرانسوی 

بسیاری از افراد تصور میکنند که قیمت جهار چوب فرانسوس با قیمت عددی است در حالی که در اصل قیمت چهار چوب و انواع چها چوب به عوامل مختلفی بستگی دارد. تصور کنید که قیمت چهار چوب فرانسوی در بازار 25 هزر تومان باشد با احتساب قیمت موجود در بازار قیمت چهار چوب فرانسوی بین 3 هزار تومن اجرت خواهد داشت. وزن متوسط چهار چوب فلزی بین 22 کیلو تا 24 کیلو گرم است. بنابر این قیمت چها چوب فرانسوی میبایست بر حسب کیلو به تعداد حدود 650 هزار تومان باشد. 

نصب چهار چوب فرانسوی 

برای نصب چهار چوب فرانسوی نیاز است که محل دیوار کشی مرتب و استاندارد باشد اگر در زمان ساخت چهار چوب فرانسوی یک پروفیل در قسمت زیرین قرار دهیم میتوانیم به سادگس خود چهار چوب را از کف به این محل متصل کنیم 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۵۱:۵۵ توسط:ناصر صادقی موضوع: نظرات (0)