درب مدرن 09121404930 درب مدرن 09121404930 .

درب مدرن 09121404930

قیمت حفاظ لیلیوم

قیمت حفاظ لیلیوم : یکی از بهترین نرده حفاظ های روی دیوار حفاظ لیلیوم است این نوع از نرده حفاظ با توجه به این که حجم زیادی از میلگرد را مصرف میکند قیمت بالاتری نسبت به سایر حفاظ های شاخ گوزنی دارد. حفاظ لیلیوم همان طور که از نامش پیدا است از انواع نرده حفاظ روی دیوار است که با توجه به یک نوع از گل با نام لیلیوم ساخته شده است . این نوع حفاظ که به حفاظ لیلیوم معروف شده است یکی از زیبا ترین و ایمن ترین انواع نرده حفاظ است . 

قیمت حفاظ لیلیوم تولید شرکتی با حفاظ های غیر استاندار تفاوت دارد ، برای این موضوع باید برای خرید حفاظ لیلیوم نمونه عکس و تصویر حفاظ لیلیوم را از فروشنده درخواست کنید . البته بهترین راه برای این که قیمت حفاظ لیلیوم را با توجه به هزینه ای که پرداخت میکنید ، در اختیار داشته باشید بازدید از کارخانه محل تولید است . مواردی داشته ایم که دوستان از اهواز برای خرید حفاظ لیلیوم از استان خوزستان به تهران مراجعه کرده اند . ظاهرا قیمت حفاظ شاخ گوزنی به خصوص حفاظ مدل لیلیوم در تهران به نسبت شهرستان ها بسیار مناسب تر است . 

جدا از قیمت حفاظ لیلیوم کیفیت حفاظ لیلیوم هم نصبت تهران به شهرستان ها هم متفاوت تر است . حفاظ لیلیوم که در تهران تحویل خریدار میشود دقیقا همانند نسخه اصلی حفاظ لیلیوم است . متاسفانه نمونه هایی از حفاظ لیلیوم را ما شاهده کردیم که هیچ شباهتی به شکل اصلی حفاظ لیلیوم نداشتند. سو استفاده از قیمت حفاظ لیلیوم امری صحیح نیست . اگر که تولید کننده حفاظ لیلیوم ، فروشنده حفاظ لیلیوم یا حتی آهنگری که میخواهد حفاظ لیلیوم را نصب کند کمی وجدان داشته باشد از تولید ، فروش و نصب حفاظ لیلیوم بی کیفیت اجتناب خواهند کرد. 

قیمت حفاظ لیلیوم بالا است و این که یک خریدار این مبلغ را پرداخت میکند دلیل آن است که میخواهد حفاظ لوکس و زیبا را در اختیار داشته باشد . حفاظ لیلیوم از 3 ردیف بوته در هر متر تولید شده است . حفاظ لیلیوم اصولا یک متری تولید میشود. در هر 3 بوته حفاظ لیلیوم باید تعداد 50 غنچه چهار سو وجود داشته باشد. وزن هر متر حفاظ لیلیوم از 30 کیلو تا 38 کیلو باید باشد .رنگ طلایی و مسی غنچه ها هم باید براق و ماندگار باشد . هرکدام از این موارد نبود در نوع حفاظ خریداری شده باید شک کنید. 

گروه ها و کارخانه ای تولید کننده حفاظ لیلیوم از 3 الی 4 شرکت بیشتر نیستند. شرکت تولید کننده حفاظ لیلیوم در تهران ، گروه تولیدی حفاظ برتر ، حفاظ شاخ گوزنی حفاظ تهران 

 برایی خرید حفاظ لیلیوم میتوانید با شماره های 09121351284 یا شماره تلفن 09123403540 تماس بگیرید . مشاوره و بزدید به صورت رایگان بوده و هیچ هزینه ای به آن تعلق نمیگیرد . قیمت حفاظ لیلیوم برای تهران و قیمت حفاظ لیلیوم در تبریز یکسان است و تفاوت نباید داشته باشد . تولید کننده حفاظ لیلیوم در زمان ارسال همان هزینه ای حمل و نقل را که برای فروشنده محلی پرداخت میکند به خریدار اصلی میدهد . شما  هم در هر کجای ایران هستید میتواند بدون دغدغه و با قیمت تهران ، حفاظ لیلیوم خود را تهیه نمایید . هزینه حمل و نقل حفاظ لیلیوم مبلغ زیادی نخواهد بود. قیمت حفاظ لیلیوم را در ادامه برایتان خواهیم نوشت .در ادامه با ما همراه باشید . 

حفاظ لیلیوم یکی از ایمن ترین نرده حفاظ های روی دیوار است . قیمت حفاظ لیلیوم با توجه به وزن و نحوه تولید بیشتر از سایر حفاظ ها است . حفاظ لیلیوم از سری نسل جدید حفاظ روی دیوار با نام حفاظ شاخ گوزنی است . هزینه نصب حفاظ لیلیوم به نسبت حفاظ شاخ گوزنی متفاوت است . 

 

قیمت حفاظ لیلیوم با توجه به نوع میلگرد محاسبه میشود. هزینه تولید حفاظ لیلیوم با تئجه به ارتفاع و پهنای دیوار محاسبه میشود. قیمت حفاظ لیلیوم بسته به نوع جوش و رنگ متفاوت است . ارتفاع 80 سانت حفاظ لیلیوم 350 هزار تومان و ارتفاع 100 سانت حفاظ لیلیوم 460 هزار تومان است . ارتفاع 120 سانت حفاظ لیلیوم بیشترین قیمت را دارد. به همان نصبت قیمت حفاظ لیلیوم بیشتر است که وزن این نوع نرده حفاظ هم زیاد است . حفاظ لیلیوم قیمت  حفاظ شاخ گوزنی درجه یک شرکتی  به همراه تصویر حفاظ شاخ گوزنی 

حفاظ شاخ گوزنی ، بهترین حفاظ شاخ گوزنی

تصویرحفاظ لیلیوم ، قیمت حفاظ لیلیوم ، تولید کننده حفاظ لیلیوم 

حفاظ شاخ گوزنی ، قیمت حفاظ  لیلیوم ، تصاویر حفاظ لیلیوم ، تولید کنندگان حفاظ لیلیوم

حفاظ شاخ گوزنی درجه یک ، قیمت حفاظ شاخ گوزنی لیلیوم ، قیمت حفاظ لیلیوم جدید. 

حفاظ لیلیم قیمت


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۲۸:۰۷ توسط:ناصر صادقی موضوع: نظرات (0)