درب مدرن 09121404930 درب مدرن 09121404930 .

درب مدرن 09121404930

حفاظ شاخ گوزنی در دماوند

حفاظ شاخ گوزنی در دماوند

با تاوجه به این که منطقه دماوند در یکی از بهترین مناطق از نظر شرایط جوی نزدیک تهران است و باغ ها و ویلا های بسیار زیبائی در این منطقه وجود دارند متاسفانه شضاید به دلیل عدم آگاهی یا نبود فروشندگان معتبر در این منطقه سبب شده است که استفاده از نرده حفاظ آبشاری و نرده حفاظ شاخ گوزنی با کیفیت پائین و درجه 2 در این منطقه گسترش یابد . در این مقاله ما سعی میکنیم تا با بررسی انواع حفاظ شاخ گوزنی در دماوند با نام های تجاری حفاظ نخل مرداب ، حفاظ لیلیوم ، حفاظ نیزار ، حفاظ بوته ای و حفاظ شاخ گوزنی ویژه شرکتی که همگی این محصولات با جوش co2 و رنگ های الکترو استاتیک تولید میشوند آشنا کنیم 

 

 

حفاظ شاخ گوزنی در ماوند مدل نخل مرداب :به جرات میتوان گفت که برترین مدل از نسل نرده حفاظ شاخ گوزنی که هم از نظر امنیت و هم ظاهر زیبا طراحی کاملی دارد این حفاظ است . حفاظ نخل مرداب در دماوند در ویلا های خاص و به ندرت دیده میشود . و این در حالی است که قیمت نرده حفاظ روی دیوار (نخل مرداب ) مساوی قیمت نرده حفاظ آبشاری و یا همان نرده حفاظ نیزه ای است . حفاظ نخل مرداب بیشتر در 3 سایز 80 ، 100 و 120 سانت تولید میشود . تمایل خریداران بیشتر به ارتفاع 100 سانتی متر است . حفاظ نخل مرداب بهترین عرض را در بین نرده حفاظ ها دارد .

 

 

همان گونه که در تصاویر بالا میبینید ، حفاظ نخل مرداب طراحی دارای طراحی فوق العاده زیبائی است که در رنگ های مختلف قابل تولید است . این نوع از نرده حفاظ به دلیل دارا بودن غنچه های 8 پر مانند که از پائین تا قسمت بالای حفاظ پوشیده شده است  ،امنیت فوق العاده ای را برای این نوع از نرده حفاظ ایجاد کرده است .

 انواع مختلفی از نرده حفاظ روی دیوار در دماوند بر روی دیوار نصب شده است . نرده حفاظ شاخ گوزنی در دماوند میتواند با رنگ درب ویلا ست باشد. درب ویلایی در کرج بسیار زیبا با حفاظ شاخ گوزنی خواهد بود .

 

حفاظ شاخ گوزنی مدل نخل مرداب برترین حفاظ در سال 98 است که توانسته است جایگاه خاصی در میان خریداران برای خود اختصاص دهد . حفاظ نخل مرداب مختص مکان های زیبا و در معرض دید است . این حفاظ نه تنها بار اضافی روی نمای ساختمان ندارد بلکه با انتخاب صحیح رنگ و ارتفاع هم محافظ ساختمان و هم دکور اسیونی زیبا برای ساختمان شما باشد .

حفاظ شاخ گوزنی دماوند مدل لیلیوم 

یکی دیگر از نرده حفاظ های نسل جدیدحفاظ شاخ گوزنی در ماوند ، حفاظ لیلیوم است . حفاظ لیلیوم همان طور که از نامش پیدا است حفاظی بر گرفته از طبیعت و از گلی به نام لیلیوم است . در طراحی این محصول از غنچه های طلائی شکل لیلیوم استفاده شده است ، که به صورت یک چهار پر خمیده به عقب با یک پیکان تیز در وسط هر غنچه از میلگرد استفاده شده است .در هر متر 3 دسته گل با ترکیبی از 4 ردیف غنچه طلائی شکل استفاده شده است . بودند افرادی که در سفارشات شاخ گوزنی خواستار طلائی کردن نوک پیکان ها بودند ، حفاظ لیلیوم این قابلیت را دارد که قسمت بالائی غنچه ها را به وسیله پلی استر های طلائی ، مسی رنگ آمیزی کرد . رنگ زمینه معمولا مشکی یا سفید است که البته با توجه به سلیقه مشتری تغییر میکند . 

انواع مختلفی از حفاظ شاخ گوزنی در دماوند تولید و نصب شده است . حفاظ شاخ گوزنی با جوش co2 و رنگ الکترو استاتیک بهترین نوع نرده حفاظ شاخ گوزنی است که میتوان برای یک نرده روی دیوار نصب کرد . حفاظ شاخ گوزنی با رنگ الکترو استاتیک هیچ محدودیتی در رنگ ندارد . خیلی از افراد تصور میکنند که رنگ حفاظ شاخ گوزنی فقط سفید و سیاه میتواند باسد. در رنگ کوره ای این مورد صادق نیست و هر نوع نگی که خریدار نیاز دارد میتواند سفارش دهد. نرده حفاظ شاخ گوزنی و درب پارکینگ ویلایی هم میتوانند با هم ست باشند. 

 

 

در نصب حفاظ مدل لیلیوم  با توجه به این که در قواره های یک متری تولید میشود، هم از قسمت پایین و هم از کنار به هم متصل میشود یکی از مقاوم ترین نرده حفاظ های روی دیوار است . برای کسب اطلاعات بیشتر مکیتوانید با شماره تلفن های 09124403540  - 09121351284 

021-56586757  تماس حاصل نمائید . بازدید و مشاوره برای منطقه دماوند به صورت رایگان انجام میشود . 

 

 


برچسب: حفاظ شاخ گوزنی در دماوند،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ شهریور ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۰۶:۵۳ توسط:ناصر صادقی موضوع: نظرات (0)