درب مدرن 09121404930 درب مدرن 09121404930 .

درب مدرن 09121404930

گل نرده و فرفورژه در اهواز بیاتیان 09166435062 با حفاظ شاخ گوزنی

فروش حفاظ شاخ گوزنی با مشاورره رایگان در اهواز 09166435062 بیاتیان . فروش و نصب همراه مشاوره رایگان حفاظ در اهواز 

 

چرا حفاظ شاخ گوزنی در بازار به این سرعت رشد کرد . دلیل این سوال را اگر کمی دقت کنید به سادگی میتوانید بیابید . مدت ها بود که حفاظ روی دیوار ها از نوع ساده و با خم و ورق بود . این حفاظ چیزی جز دستگیره و راهنما برای سارقان نبود . ضمن اینکه نصب حفاظ های ساده دزدان را ترغیب به ورود به منازل دارای حفاظ ساده بود میکرد . بعد از اینکه منازل این گونه افراد که هزینه زیادی صرف حفاظ کرده بودند و از نصب دوربین هم فایده ای حاصل نشده بود و خسته از دزدی های مکرر با مواجه شدن با حفاظ شاخ گوزنی و نصب آن و مشاهده حفاظ شاخ گوزنی با آن همه قطعه برنده به این نتیجه رسیدند که از حفاظ شاخ گوزنی استفاده کنند . در شهر هائی همانند اهواز که بیشتر بر روی ارتفاع تکیه دارند حفاظ شاخ گوزنی با ارتفاع 90سانت بسیار عالی و پر فروش ترین حفاظ شاخ گوزنی در اهواز همین ارتفاع است . برای  خریداران با اطمینان بالا ارتفاع حفاظ شاخ گوزنی در اهواز را ارتفاع 120سانت پیشنهاد میکنیم . در اهواز با توجه به عریض نبودن در پوش روی دیوار یا عدم وجود در پوش عرض حفاظ شاخ گوزنی یا حفاظ بوته ای معمولا بین 50سانت تا 55سانت پیشنهاد میشود . ارتفاع هم همان طور که قبلا گفته شد از بین 90تا120یک ارتفاع مناسب است . البته کامل مشخص است که در اهواز و کلیه دیوار ها با هر ارتفاعی حفاظ شاخ گوزنی یا بوته ای با ارتفاع 120سانت مناسب است . ارتفاع 90 سانت هم با تراکم بالا برای سایر قسمت ها مخصوصا ساختمان های نو ساز میتواند انتخاب خوبی باشد . رشد حفاظ شاخ گوزنی در این نهفته است که این حفاظ روی دیوار را کاملا می پوشاند و ارتفاع مناسبی هم دارد .بیشتر دزدان و مهاجمان ساختمانی که به دزدان گربه رو یا سارقان سایه معروف هستند با استفاده از دیوار خود را به داخل ساختمان می رسانند به این دلیل دزدان گربه رو خوانده میشوند . در طراحی حفاظ شاخ گوزنی اهواز  و حفاظ بوته ای در اهواز  عرض مناسب و ارتفاع مناسب را هم لحاظ کرده اند به صورتی که دیگر دسترسی دزدان و سارقان به روی دیوار عملا غیر ممکن شده است و با پریدن و گرفتن از دیوار دیگر نمیتوانند از روی دیوار عبور کنند . در بحث ارتفاع هم پریدن و عبور از حفاظ شاخ گوزنی تولید شده در اهواز کاری غیر از خود کشی یا حماقت محض نیست . نصب حفاظ شاخ گوزنی در اهواز :

فروشگاه بیاتیان بعد از اینکه مشاوره و بازدید رایگان خود را در اهواز و شهر های نزدیک اهواز ارائه داد و خریدار به جمع بندی نهایی رسید با بازدید های انجام شده بسته به نوع دیوار ، دیوار بتونی و دیوار دارای فلاشینگ نصابان خود را با آمادگی قبلی به محل اعزام و تا آخرین مرحله که لکه گیری و مقاوم سازی است شما را همراهی خواهند کرد . در مبحث نصب همین نکته بس که تا اکنون که بیش از 7  سال از شروع فروش و نصب حفاظ میگذرد تا کنون هیچ گونه شکایتی از خریداران حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ بوته ای در اهواز به دفتر مرکزی اهواز ارسال نشده است . حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ بوته ای در اهواز از محبوبیت بهتری نصبت به حفاظ نیزار یا حفاظ لیلیوم دارند و دلیل آن قیمت حفاظ شاخ گوزنی است که نصبت به قیمت حفاظ شاخ گوزنی بوته ای یا قیمت حفاظ نیزار در اهواز مناسب تر و نوع مقاومت و پوشش آن بهتر است . در هر شهر معمولا حفاظ خاصی بیشتر مورد پسند قرار میگیرد ، آن هم دلیل دیوار و بافت بومی محل است که انتخاب میکند که حفاظ شاخ گوزنی یا حفاظ بوته ای و سایر نرده حفاظ ها بهتر هستند . در اهواز با توجه به فروش و آمایش اطلاعات انبار داری فروش حفاظ شاخ گوزنی از همه حفاظ های شاخ گوزنی مشابه بیشتر بوده است . به عبارت ساده تر برترین حفاظ در اهواز حفاظ سرشاخ گوزنی ده ستون است . البته سعی ما بر این استوار شده است که بتوانیم با مساعدت با خریداران محترم اهوازی حفاظ بوته ای که نوع به روز تر همان حفاظ شاخ گوزنی است را در اهواز مطرح کنیم چرا که در اصل حفاظ شاخ گوزنی پر تراکم یا همان حفاظ شاخ گوزنی بوته ای نمایی بسیار زیباتر و بسیار امن تر از حفاظ شاخ گوزنی معمولی است . در حفاظ شاخ گوزنی بوته ای تعداد حدود ۳۵۹ قطعه اضافه در هر 2متر خود زیبایی خاصی را به این حفاظ که با نام تجاری حفاظ بوته ای و حفاظ شاخ گوزنی پر تراکم یا حفاظ شاخ گوزنی 13ردیف معروف شده میدهد . از آنجا که اهواز بسیار گرم است نا همواره از رنگ های پودری کوره ای با پوشش پلی استر استفاده میکنیم . معمولا این گونه رنگ خود بهره و در محیطی مانند اهواز تا 10سال مقاومت پلی استر دارند.  توصیه ما به خریدارن و همشهریان عزیز اهوازی این است که حتما نوع رنگ و زمان را در فاکتور خرید حفاظ شاخ گوزنی قید نمایند . قیمت نرده حفاظ شاخ گوزنی به نصبت سایر نرده حفاظ های روی دیوار متفاوت است . 

شما میتوانی با یک تماس ساده با شماره تلفون09166435062 با تلفون مدیریت فروش جناب آقای بیاتیان از کلیه امکانات موجود در فروشگاه بیاتیان  کسب اطلاع نموده و یا با مراجعه به وبسایت www.bayateyan blogfa.com  راجع به سایر محصولات موجود در اهواز کسب اطلاع نمایید .

همه تلاش ما برای شما همشهریان و آهنگران اهواز امکان دسترسی راحت به بهترین محصولات و از همه مهمتر استفاده از امکانات و پاسخ گو  بودن به محصولات فروخته شده و کیفیت مورد توافق است . شما با یک خرید با قیمت مناسب در اهواز از آسیب های مغایر فروشی یا هر گونه تقلب در امان خواهید بود . ضمنا سایت

www.hefazbartar.com   هم در تهران و کرج در مورد حفاظ ساختمان و نرده دیوار فعالیت میکند

 



برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ شهریور ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۰۶:۵۱ توسط:ناصر صادقی موضوع: نظرات (0)