درب مدرن 09121404930 درب مدرن 09121404930 .

درب مدرن 09121404930

توصيه هاي پليس پيشگيري درباره نصب حفاظ براي امنيت

توصيه هاي پليس پيشگيري دربا ه سرقت از منازل در گذر زمان
امروزه واژه سرقت از خانه ها بيشتر شنيده ميشود و تصور دزدي از خانه ها و منازل ويلايي با ديوارهاي كوتاه بسيار اشنا تر از گذشته شده است.
به نقل از شبكه اطلاع رساني پليس پيشگيري؛ دزدي از خانه ها از قديم تا الان يكي از مشكلات اجتماعي بوده و هست، با اين فرق كه با گذر زمان و با پيشرفت چشمگير امكانات الكترونيكي ودسترسي اسان به ابزار ايمني اين مشكل تا حد قابل توجه اي كم شده است ، استفاده از ابزار امنيتي در بخش فيزيكي كه عبارتند از انواع نرده هاي اهني شامل حفاظ, حفاظ شاخ گوزني, نرده حفاظ بو ته اي و انواع مختلف ديگر نرده هاي ساخته شده فلزي با ارتفاع مناسب بوده و ابزار امنيتي الكترونيكي كه بيشتر كاربرد شناسائي سارقان اشنا يا به قول معروف مچ گيري را دارد و صرفا بعد از سرقت كارايي دارد (البته اين كارايي ثابت شده در منازل بسيار اندك و در مشاغل مانند طلا فروشي ها و يا محل هاي عمومي كاربرد بسيار مفيد و بالائي دا ند) ؛ نسبت به قبل كاهش يافته و آمار ارائه شده از سوي پليس نشان از كاهش شديد سرقت از منازلي كه از حفاظ استفاده كرده اند دارد .
در گذشته نه چندان دور خانه هاي ويلايي با محوطه هاي بزرگ و ديوارهاي نسبتا كوتاه و پهن ساخته ميشدند, هر چند روز يكبار در هر كوچه وخياباني و محل هاي شهر ها به گوش مي رسيد كه خانه فلان شخص را دزد زده است و معمولا اين دزدي ها در نيمه هاي شب خصوصا ساعات نزديك به صبح و يا زماني كه اهالي خانه در سفر بودند اتفاق مي افتاد كه روش سارقان در آن زمان اين بود كه كل اسباب واثاثيه ريز ودرشت منزل، از فرش دست باف تا ماسيني و تلوزيون گرفته تا پول و اشياي قيمتي را با توجه به اطلاع از نبود صاحب خانه با وسيله هائي مانند وانت يا كاميونت بار كرده و به قول معروف خانه را جارو مي كردند.البته بعضي از مالكان برنامه كامل سفر مانند زمان رفتن, محل مسافرت, و زمان برگشت را به برخي از همسايه گان مورد اطمينان يا اقوام نزديك مي سپردند تا وقت و بي وقت به منزل آنها سركشي كرده و يا در صورت داشتن نصبت فاميلي و اعتماد حتي در صورت امكان شب را در خانه آنها بخوابد تا مبادا سارقان از فرصت استفاده كرده و خانه را اسوده خاطر تخليه كنند .(البته با اجرائي شدن منع اسباب كشي در ايام تعطيل بلند مدت اين نوع از سرقت تقريبا ريشه كن شد), تقريبا از سال ٧٥ به بعد كه خانه هاي ويلايي و بزرگ كه هم فرسوده شده وهمزمان شدن ان با رشدقيمت زمين و اپارتمان, ويلا ها جاي خود را به اپارتمان هاي چند طبقه اي دادند. و اين مسئله باعث شد ويلاي شخصي جاي خود را به ساختمان هاي چند طبقه بدهد. در ساختمان هاي چند طبقه و بلند بر عكس ويلا و منازل يك طبقه كه شخصي بود يك پديده ظهور كرد و ان گرد هم آمدن افراد غريبه وآشنا, خوب و بد در يك ساختمان بود. در ابتدا معماران در ساخت و ساز خود جهت حفظ امنيت و فروش راحت تر واحد ها از تجهيزات ايمني مانند حفاظ بالكن و درب هاي ضد سرقت و......استفاده كردند كه اين خود از تعداد سرقت هاي واحد مسكوني كم كرده و حتي در روش سرقت ها هم تغييراتي ايجاد شد، چرا كه سارقان منازل با توجه به زياد شدن ساكنين به دليل اپارتماني شدن, مجبور به سرقت اموال در زمان كوتاه شدند. در نتيجه هنگام سرقت با سرعت به دنبال پول و طلا وجواهر و اشياء قيمتي رفته و ديگر سارقان از دزدي فرش و تلويزيون كهنه منصرف شدند.
البته الان با توجه شديد نياز به امنيت و وجود انواع قفل هاي كتابي, ضد اسيد,رمز دار و توليد و وارد كردن تكنودوژي درب هاي ضد سرقت چند قفله و شب بند دار واستفاده از انواع دوربين هاي مدار بسته حساس به حركت و استفاده اتوماتيك از سيستم خبر رساني ورود غير مجاز و شماره گيري خودكار به صاحبان منازل نه تنها به لحاظ پيشگيري بسيار مفيد وموفق بوده است، بلكه سارقان نيز با مشاهده امكانات نصب شده ديگر تمايلي به سرقت از اين گونه منازل نشان نميدهند, چرا كه هنوزهستند افراد سهل انگاري كه سارقان را ناخود اگاه دعوت به دزدي ميكنند. اين سهل انگاري ها بعضا انقدر جزئي است كه مالك حتي تصور ان را نميكند به عنوان مثال نبستن ارام بند درب كوچه و باز ماندن درب كه همانند ارسال كارت دعوت براي دزدان است.


گفتيم كه چرا آپارتمان از خانه ويلايي ايمن تر است
يك بانوي ويلائ نشين به نكاتي اشاره كرد كه خواندنش بد تيست.
بانوي ميانسال كرجي مي گويد: در حال حاضر نسبت به گذشته كمتر مي شنويم كه خانه كسي را دزد زده . به نظر من آپارتمان از خانه هاي ويلايي ايمن تر است. مريم موذن پور مي گويد: البته بدي كه اين آپارتمان ها دارند اين است كه همسايه از حال همسايه بي خبر است و هيچكس ديگري را نمي شناسد. وي در ادامه مي افزايد: قديم ها همه همسايه ها يكديگر را مي شناختند و اگر كسي مسافرت مي رفت مي توانست به همسايه خود بسپارد اما امروزه داخل يك ساختمان همه با هم غريبه هستند و نمي توان به كسي اعتماد كرد و خانه را به اوسپرد.



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ شهريور ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۰۶:۴۹ توسط:ناصر صادقي موضوع: نظرات (0)

تغيرات به وجوددامده و نوع ساخت حفاظ


حفاظ برتر : حفاظ شاخ گوزني و بوته اي و بوته اناري

حفاظ برتر كلاسيك  - حفاظ بوته اي -نرده آهني-نرده حفاظ كلاسيك .نرده ويلا-نرده آهني جهت ديوار- واحد طراحي توليد حفاظ برتر : ما با توجه به  نوعي از حفاظ كه با يك ميله در وسط و دو خم با زاويه 45و90درجه دركنارآن بود وعدم تامين امنيت درعرض' نداشتن زيبايي ظاهري وبانظرآرشيتكت ها ,نظر معماران و سازنده گان 'از ابتداي شروع حفاظ برترشروع به  نياز سنجي بازار نمود وبا توجه به دومقوله زيبايي و امنيت و جمع بندي نظرات فعالان صنعت ساختمان و نمايند گي هاي فروش حفاظ برتر با اصلاح مدلهاي حفاظ موجود وبر اساس نياز بازار اقدام به طراحي و توليد انواع مختلف با اصلاحات در نظر گرفته شده در مدل شاخ گوزني با دو برابر كردن ميله وسط موفق به توليد بهتر اين نوع حفاظ كرديم كه به مدل بوته خاري معروف شد .با اين روش خريدار در عمل نوع با كيفيت تر و متراكم تر را با قيمت مناسب خريداري مينمايد كه اين مدل در حفاظ بندي دور ديدار فاز سوم شهرك اكباتان جنب بيمارستان صارمي براي اولين بار اجرا و رضايت كامل خريدار را به همراه داشت . به طوري كه بلوك مجاور براي متفاوت بودن و عدم پيروي از مجتمع مجاور بعد از تقريبا يك ماه مشاوره از ديگر توليد كنندگان حفاظ شاخ گوزني ' حفاظ بوته اي و حفاظ بوته خواري نهايتا از حفاظ برتر خريداري كردند كه اين خود مبين تفكر توليد حفاظ شاخ گوزني با قيمت مناسب است .در توليد حفاظ شاخ گوزني و حفاظ بوته اي يك اصل مهم وجود دارد وآن متراژ بالاي اين نوع حفاظ است . معمولا اين نوع حفاظ شاخ گوزني و حفاظ بوته اي براي ديوار باغ ها و ويلاها و شهرك هاي بزرگ استفاده ميشود كه خريداران با توجه به بودجه در نظر گرفته شده تمايل به خريد بهينه سازي شده حفاظ شاخ گوزني دارند  ' حفاظ برتر افتخار ميكند كه هميشه در كنار خريداران حفاظ شاخ گوزني به عنوان مشاور بعد از بازديد از محل بهترين نوي حفاظ را با توجه به بودجه خريدار توليد مينمايد كه اين امر رضايت كامل مشتري را به همراه دارد .حفاظ برتر با توجه به عوامل فروش ور شهرستان هاي بابل ' نوشهر ' كرمان ' اهواز كه هر كدام شرايط جوي متفاوتي را دارند  در زمينه رنگ حفاظ شاخ گوزني و حفاظ بوته اي از روش ديپ كردن حفاظ شاخ گوزني كه همان غوطه ور كردن حفاظ در رنگ صنعتي است اكيدا خودداري نموده و از روش رنگ با پودر الكترو استاتيك با درجه حرارت مناسب استفاده مينمايد ,كه از آن بنام حفاظ شاخ گوزني و يا حفاظ بوته‌اي  و يا ني زار نام برده مي‌شود .Bush Plant shield كه معادل لاتين سپرحفاظت بوته اي  ميباشد از دو مزيت زيبايي دكوراسيون و امنيت و ايمني ساختمان، ويلا، باغ و مجتمع‌ها برخورداراست تا از ورود سارقان حرفه‌اي و ورود ناخواسته ديگر افراد و حيواناتي مثل گربه و... حفاظت و جلوگيري نمايد.
اكثر ما نرده آهني هاي قديمي را كه با پروفيل و چها ضلعي ها را كه روي ديوارهاي ساختمان، باغ ، ويلا و مجتمع‌ها كه اكثراً به شكل پروفيل و يا اهن چهار گوش  با سر نيزه‌ اي به صورت صليبي يا آبشاري با زواياي ۴۵ درجه و ۹۰ درجه ساخته شده‌اند را ديده‌ايم اما تقريبا از سال 1390 نسل جديدي از حفاظ‌ ها كه به حفاظ شاخ گوزني يا حفاظ بوته اي معروف مي‌باشند به بازار مصرف عرضه شده كه هم زيباتر از حفاظ‌ هاي قديمي است و هم از نظر كاربردهاي از قبيل حفاظتي و امنيت ارامش  جهت جلوگيري از ورود سارقان ساختماني كه عموما مبادرت به سرقت دوچرخه ' كفش و وسايل دم دسترس انباري مينمايند' از حفاظ و نرده‌ هاي قديمي مفيدتر مي‌باشند. به بيان بهتر براي سارقان ، حفاظ شاخ گوزني و نرده حفاظ هاي سبك جديد غير قابل عبور است و سارقان در مرحله اول ورود و سرقت كه شناسايي ساختمانهايي براي اقدام به  سرقت است هنگامي كه با ديوار هايي كه از  اين نوع نرده آهني(حفاظ شاخ گوزني) به روي آنها نصب شده اند مواجه ميشوند به صورت فطري از سرقت و دزدي  از آن ساختمان صرف نظر كرده و به قول معروف عطاي دزدي  را به لقايش مي بخشند' زيرا اين نوع نرده آهني كه به حفاظ شاخ گوزني و حفاظ بوته اي معروف شده اند  با الهام گرفتن از شاخ گوزن و شاخه هاي پيچيده بوته  طراحي شده اند اين نوع حفاظ ها كه با توجه به ارتفاع و عرض ديوار وسازه روي ديوار به گونه اي ساخته ميشوند كه عبور از آنها امري  بسيار'  بسيارسخت و  مشكل بوده و اگرسارقان و معتادان ساختماني بخواهند سماجت كنند بدليل وجود ميله هاي بسيار  تيزي كه با گيوتين به طول ۳ سانتي متر  تيز و برنده شده اند'  حتما با صدمات بسيار جدي روبه رو  خواهند شد كه اين صدمات در ابتداي مواجه شدن آنها را از عبوراز حفاظ شاخ گوزني  ناتوان خواهد كرد .
اين توليدات  كه از زيباي' مقاومت' و امنيت منحصر  بصورت توامان برخوردار هستند' نه تنها براي بالاي ديوار ساختمانهاي مسكوني و اداري ، ديوار باغ، ديوار ويلا و ديوار مجتمع‌هاو برج ها استفاده مي‌شود بلكه اين قابليت را دارند كه روي سازه هاي فنس وپنجره ساختماني نيز نصب شوند.در ابتدا هنگام نگاه كردن به نرده آهني شاخ گوزني  نقشي مانند نقش شاخ گوزن و بوته هاي درهم پيچيده در ذهن انسان متبادر مي‌گردد و به همين دليل است كه سازندگان نرده حفاظ  ونصابان اهنگري در ابتدا  براي آن نام‌هايي متفاوتي انتخاب نموده‌اند . كه اين نام ها ساخته ذهن آهنگران و خريداران با توجه به قانون ترسيم و همسان سازي اشكال در ذهن به روي حفاظ گذاشته شده است.
شاخ گوزني ' حفاظ شاخ گوزني بوته اي ' حفاظ شاخ گوزني' حفاظ بوته خاري ' حفاظ خاردار ' نرده حفاظ شاخ گوزني ساختمان و.......
به هر صورت '  صرف نظر از كاربرد ساختماني ،  مسكوني، اداري، تجاري مسكوني ، آپارتمان يا ويلا مي‌باشد مي‌توان از اين محصول توليد شده  بعلت دارا بودن مقاومت، زيبايي و امنيت همزمان استفاده نمود. نرده حفاظ‌ هاي نسل جديد كه همان شاخ گوزني است از ميلگردهاي سايز  10 و 12 كه ابتداي  آنها از طريق  گيوتين و پرسهائي كه  بسيار تيز گرديده و بشكل شاخ گوزن يا بوته‌ هاي به هم پيچيده  به يكديگر جوش داده شده و با توجه به نياز كارفرمااز ارتفاع‌هاي 70 تا 120 سانتيمتري و با رنگ‌هاي مختلف توليد مي‌شوند
پيشنهاد : با توجه به هزينه هاي ثابت در ساخت اين نوع حفاظ مثل، دستمزد جوشكاري



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ شهريور ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۰۶:۴۸ توسط:ناصر صادقي موضوع: نظرات (0)

در باره تبليغات حفاظ و دقت دررخريد

در باب خريد حفاظ و درب و محصولات وابسته
دوست عزيز ببخشيد كه به دلايل رقابت در كسب و كار اينترنتي بايد صريح و خلاصه مسائلي را مطرح كنم. در ابتدا خواهش ميكنم هر كجا كه ديگر وقت و تمايل به خواندن نداشتيد از گزينه منوي اصلي مستقيم به كالاي مورد نظرتان كليك كنيد تا مشخصات و مطالب مورد نظر و عكس هاي مربوط را ببينيد و اگر مجدد مطلب طولاني بود حتما نتيجه گيري انتهاي مطلب را بخوانيد و عكسهاي برگزيده كالاي مورد نظرتان را ببينيد،چنانچه اين گزينه را هم نميپسنديد حتما با شماره تلفون هاي در دسترس با مدير فروش و كارشناسان تماس گرفته تا هر انچه كه در اين سايت نوشته شده را به صورت كامل فقط راجب به كالاي مورد نظرتان توضيح دهند.و در صورت تمايل به صورت كاملا رايگان در محل حاضرشده و مشاوره مفيد را به شما خريدار محترم ارائه دهند
در خريد اينترنتي چرا اين قدر نوشته ها طولاني و بعضا تكراري دارد
2 روش براي فروشنده يك محصول مانند حفاظ شاخ گوزني وجود دارد :
روش اول: هزينه بسيار  سنگين از طرف فروشنده يا توليد كننده در شارژ گوگل  براي قرار گرفتن در صفحه اول؛ چرا  كه معمولا خريداران از بين صفحه اول خريد ميكنند
روش دوم : صرف وقت و سپردن سايت به توليد كنندگان محتوا كه اصولا به امر توليد اشنا نيستند و فقط مطالب مربوط و غير مربوط مينويسند كه از مرز ۵۰۰ كلمه حداقل تا ۱۸۰۰ كلمه برسند تا توليد كننده و فروشنده اصلي بتواند در صفحه اول ديده شود
سپاس از شما خريدار محترم كه اين چند خط را خوانديد
ضمنا محصولات حفاظ برتر به صورت طبقه بندي در پايين همين مطلب امده است كه باز با كليك روي كالا و خدمات حفاظ برتر ،به راحتي وارد بخش مورد نظر شويد
انواع نرده روي ديوار
حفاظ شاخ گوزني
حفاظ بوته اي
حفاظ كلايسك ابشاري طرح قديم
حفاظ ابشاري جديد طرح پروانه
حفاظ كلا سيك نيزار
حفاظ مدرن ليليوم
حفاظ مدرن نخل مرداب
حفاظ شاخ گوزني ويژه شركتي
حفاظ درب اكاردئوني
درب پاركينگ و عابر ساده
درب پاركينگ و عابر فرفورژه
درب  باغ و ويلا
نرده حفاظ پنجره
نرده حفاظ بالكن
درب و پنجره يو پي وي سي دوجداره
انواع طوري پنجره فلزي شيك و تاشو
انواع چهار چوب درب
بخش تعويض حفاظ ، درب و.....
قابل توجه خريداران اگر از صفحه خود محصول بازديد كنيد با استفاده از كد درج شده  از مزاياي تخفيف شركت بهره مند ميشويد
كليه اين كارها فقط به جهت خريدي عالي و متناسب با بودجه شما و  استفاده حداكثر از خدمات رايگان ، مشاوره تلفوني  وبازديد رايگان گروه حفاظ برتر است


مقدمه در باب نياز به خريد حفاظ:
با بيان ساده و مشاهدات بنده از ديگر سايت ها دوستان نياز به حفاظ و معايب حفاظ هاي سنتي را مفصل توضيح داده اند كه خود من زياد موافق نيستم چون حفاظ كالائي نيست كه نياز به تاريخچه و ..... داشته باشد.حفاظ لازمه امنيت مشاعات ساختمان است كه در صورت انتخاب درست، هم امنيت و ارامش رواني را به خصوص براي بانوان محترم و كودكان به وجود مياورد . در اپارتمان ها هم ازنظر امنيتي براي عدم ورود سارقان به محوطه و به سرقت بردن كفش و دوچرخه و دستبرد به انباري كاملا كاربرد دارد.
كه با توجه به سلائق مختلف انواع حفاظ ها در سبك هاي مختلف توليد شده كه در بالا همه انها امده است . فقط توجه داشته باشيد كه اسامي حفاظ ها به صورت عاميانه و توسط خريداران و نصابان اوليه نام گذاري شده و به مرور زمان همان اسامي باقي مانده اند كه برگرفته نا خودآگاه از شكل حفاظ و مقايسه ان با  شاخ گوزن يا بوته هاي  درخت و ني زار ها   ..... است و مبناي علمي ندارد

در مورد حفاظ شاخ گوزني و نحوه تبليغ آن لازم ديدم كه در ادامه به مواردي مهم اشاره نمايم 

*با توجه به افزايش روز افزون فرو شگاه هاي اينترنتي به نام و محل توليد فروشنده دقت نماييد . بسياري از سايت هاي فروش حفاظ وجود دارند كه خودشان توليد كننده نيستند  صرفا با گرفتن پورسانت در امر توليد دخالت كرده و فقط يك مشكل در پروسه خريد و فروش ايجاد ميكنند . 



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ شهريور ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۰۶:۴۸ توسط:ناصر صادقي موضوع: نظرات (0)

نرده و حفاظ روي ديوار در اهواز

نرده حفاظ روي ديوار در اهواز موفق به ايجاد نمايندگي فروش انواع حفاظ مدل هاي شاخ گوزني 'حفاظ بوته اي ' حفاظ نيزار ' حفاظ ليليوم ' حفاظ نخل مرداب توسط جناب اقاي بياتيان شده است . نمايندگي انحصاري  شاخ گوزني از سال ۱۳۹۶ شروع و در سال ۱۳۹۷ موفق به كسب رتبه اول فروش حفاظ روي ديوار شده است . براي ايشان ارزوي موفقيت در فروش بيشتر داريم

 



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ شهريور ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۰۶:۴۷ توسط:ناصر صادقي موضوع: نظرات (0)

حفاظ برتر 97

درب لوكس پاركينگ ساخنمان ويلا و باغ و ... : يكي از امروزي ترين و بهترين درب هاي موجود در ايران درب مدل اليزه است . براي ماندن در تاريخ و جاودانه شدن احتياج به ايتم هايي است كه يك اثر بايد از ان برخوردار باشد

1- همان طور كه از نام درب اليزه بر ميايد بر گرفته از يكي از نام هاي موزه فرانسوي است كه قدمتي بسيار ديرينه دارد . با وجود اين قدمت چند ده ساله هنوز اين درب يكي از پر طرف دار ترين درب هاي موجود در كل جهان است .هر چند كه در كشور هاي مختلف با توجه به سليقه ها و گرايش هاي فرهنگي تغيراتتي در اين درب اعمال شده است ولي الگوي ابتدايي اين در تغيير نكرده است .2- از ديگر مزاياي كه اين درب دارد مكاني است كه اين درب در آن نصب شده است . شايد اگر اين درب در يك كاخ معمولي يا يك خانه اشرافي متوسط ساخته وبنا ميشد امروزه ديگر نامي از اين درب وجود نداشت .

در ايران در سال 1392 يكي از شركت هاي ايراني شروع به توليد درب اليزه نمود ولي از آن جايي كه اين درب ثبت جهاني شده بود و كپي كردن اين درب در اينده مشكلاتي را پيش مياورد اين طراحي و مهندسي معكوس نا كام ماند . گروه توليدي حفاظ برتر در سال 1393 شروع به باز طراحي درب اليزه با تغيراتي خاص نمود به طوري كه شكل اثر دستخوش تغيراتي اساسي نشود و در عين حال از معماري ايراني و هنر اهن گران ايراني نيز استفاده شود . به اين ترتيب بود كه اولين درب ساخته شده اين گروه توليدي در سال 93 وارد بازار شده و با استقبال بالايي برخوردار شد . درب مدل اليزه از استاندارد خاصي در كناره وتاج درب پيروي نميكند و اين مهارت اهنگران و گروه توليد كننده درب در گروه توليدي درب سازه است .گروه طراحي درب سازه تا كنون با ساختن درب هاي با عرض 6 متر و طول تاج 4/5 متر توانسته است كه اصالت كار را با توجه به ابعاد كار حفظ نمايد . درب نفر رو و نرده راه پله و نرده بالكن با همين نوع طراحي نيز از ديگر افتخارات تيم طراحي درب سازه است .

گروه توليدي درب سازه در سال 1398 سعي دارد تا با تلفيقي از معماري شرقي با معماري ايراني درب هاي نويني را روانه بازا كند تا توان توليد اهنگران ايراني را در اين زمينه به رخ جهانيان بكشاند .درب اليزه

توليد و صادرات درب فرفورژه مدرن درب حياط فلزي : امنيت , زيبايي , استحكام لوكس درب بيش از ۱۰۰ مدل درب فلزي و درب فرفورژه توليد ميكند كه همه…   

تلفن واحد فروش : 02156586756 تلفن همراه: 09124403540 فكس : 021438545145 درباره لوكس درب توليد و صادركننده بيش از 100 مدل درب لوكس مدرن و حفاظ 15 سال سابقه با بيش از 1200 پروژه موفق اجرا شده در كشور داراي گواهي مديريت كيفيت iso 9001 از qal انگلستان 2 سال ضمانت كيفيت و رنگ كليه محصولات پذيرش و ارسال سفارش به تمام نقاط ايران انتخاب سايز و رنگ به دلخواه شما قابليت تغيير در تمامي محصولات با نظر شما رنگ كوره اي الكترواستاتيك با برترين كيفيت و دوام بالا خريد از توليد كننده بدون واسطه : تضمين كيفيت و قيمت  



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ شهريور ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۰۶:۴۶ توسط:ناصر صادقي موضوع: نظرات (0)

حفاظ شاخ گوزني

 

توليد و اجراي حفاظ



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ شهريور ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۰۶:۴۶ توسط:ناصر صادقي موضوع: نظرات (0)

درب پاركينگ مدرن

درب پاركينگ مدرن : 

انواع مختلفي از درب پاركينگ مدرن امروزه توليد ميشود . به صورت كلي درب پاركينگ مدرن را ميتوان بر روي بيشتر طرح ها ي درب فلزي اجرا كرد . درب مدرن معمولا درب ساده و زيبا است كه از اشكال هندسي در آن استفاده ميشود . 

درب مدرن CNC: يكي از انواع درب پاركينگ استفاده از ورق هاي برش خورده توسط دستگاه هاي پيشرفته CNC است . استفاده از ورق هاي برش خورده با ضخامت هاي مختلف 2 تا 3 ميل در صنعت ساختمان مدت زيادي نيست كه شكل گرفته است . در زمان هاي قديم براي اينكه داخل ساختمان ديده نشود از ورق هاي ساده استفاده ميشد . ولي امروزه با برش دادن همان ورق ها و درست كردن اشكال مختلف شكل زيبايي به درب ساختمان داده شده است . 

درب مدرن فرفورژه : در صنعت ساخت قطعات گران قيمت هم پيشرفت بالايي حاصل شده است . براي ساخت درب مدرن از قطعات فرفورژه نيز امروزه استفاده فراواني ميشود . يكي از مهم ترين مواردي كه در قبل استفاده از قطعات فرفورژه را محدود كرده بود سنگين بودن اين قطعات فرفورژه بود. 

امروزه با سبك سازي قطعات فرفورژه و فرم دادن به اين فولاد سخت ،به سادگي در ساخت درب مدرن از فرفورژه استفاده ميشود . درب مدرن فرفورژه بيشتر به عنوان درب ويلا استفاده ميشود . زيبا يي و ايمني اين قطعات سبب شده تا صاحبان ويلاها از اين درب ها استفاده ميكنند . 

درب مدرن

درب مدرن در رنگ هاي خاص استفاده ميشود. رنگ سفيد و رنگ مشكي براي اين درب ها مناسب ترين رنگ است . براي درب هاي مدرن و پاركينگي بهترين رنگ  مشكي چرمي، و رنگ قهوه اي سوخته  است . در زمينه رنگ هاي روشن براي درب مدرن هم استفاده از رنگ سفيد صدفي و رنگ سفيد چرمي مناسب ميباشد . بزخي از نمونه هاي درب ها مانند درب اليزه قابليت رنگ آميزي دو رنگ را دارند . 

اين نوع رنگ آميزي به نام رنگ پتينه شناخته ميشود. از تين نوع رنگ براي درب پاركينگ مدرن و درب پاركينگ لوكس ويلايي استفاده ميشود . در جوش كاري درب مدرن با توجه به نوع درب پاركينگ و يا درب نفر رو از سيستم جوش پيشرفته CO2 استفاده ميشود . درب مدرن براي ساختمان هاي بلند مرتبه جنوبي هم ساخته ميشود. 

درب مدرن

 

 


برچسب: انواع درب پاركينگ فلزي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ شهريور ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۱۴:۵۸ توسط:ناصر صادقي موضوع: نظرات (0)